Goomba84 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg tror jeg er gravid på grunnlag av at jeg fikk litt brunt på papiret da jeg var på do i går, trodde mensen kom, men ikke noe har skjedd. Dessuten har jeg hatt skikkelige frysninger i dag, selv under teppet. Var hos besteforeldrene mine og spiste middag, og bestemor mente jeg var syk. Jeg bare tenkte mitt..hehe, jeg har så høyt immunforsvar at selv ikke mannen som sover tett inntil meg klarer å smitte meg. Skal sies at han har vært skikkelig forkjøla to ganger i høst uten at jeg har fått noe. Over et år siden jeg var det sist:) Dessuten kunne jeg sovet HELE tiden.. våknet hjemme hos foreldrene mine i dag, sovet rundt åtte timer, men måtte legge meg etter et par timer, og sov ytterligere 3 timer... Magen er litt øm, og puppene hopper ut av bh-en..hihi.. Disse symptomene er ulike meg når jeg tror jeg er gravid.. Åja, glemte en ting.. har drømt 4 ganger denne uka og en gang i forrige uke at jeg har baby som jeg bytter bleie på Hva tror dere? skal kjøpe test i morra..
LillePersille88 ? Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Høres lovende ut!! Mange symptomer, kjenner igjen den med at man fryser hele tiden:) I juli i år var vi på stranden (jeg var 7uker på vei), og alle hadde bikini og slikt på. Jeg satt med joggebukse og genser, og fryste nesten i hjel!! Hehe. Magen min ble også støl sist, og fikk ømme brystvorter (den ene var mer øm enn den andre). Og jeg var mer trett enn vanlig, og gikk oftere på do. Når har du IKM da? Jeg har på fredagen:) Jeg har ingen spesielle symptomer, bortsett fra at den ene brystvorten er øm (kan jo være at TR er på vei snart), og jeg er stappmett og sulten samtidig. Må oppdatere etter du har testet da!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå