=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har jo hatt crazy sykluser, eller rett og slett manglende sykluser siden jeg sluttet på p-piller for et år siden. Forrige måned bestemte jeg meg for å prøve akupunktur, for å se om kanskje det kunne rydde litt opp i ting. Hadde vel ikke egentlig kjempetro, men nå står vi i kø for IVF og da skal jo ingenting være uprøvd før den tid! Men tror dere ikke jeg fikk positiv EL-test i går da! Uten noen som helst hormoner i kroppen! Første EL min på egenhånd siden januar! Begynner nesten å få tro på det her jeg, hadde vært sååå deilig om kroppen kunne komme litt i rute igjen på egen hånd! Syns det er utrolig at det kan virke...men, som sagt, helt klar EL test i går! Om dette fortsetter i mnd fremover vil jeg virkelig anbefale akupunktur på det sterkeste! God Jul alle sammen!
Millies Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Så bra! :-) Håper det blir full klaff nå da! Lykke til og god jul!! :-)
Puppen og lillemor Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 så bra =Lillemora=! Jeg har også full tiltro til akupunktur og har startet behandlinger denne uka!! Skal gå ukentlig fremover, og føler virkelig at jeg blir tatt på alvor av akupunktøren! Jeg har også veldig tiltro til tankegangen at man må behandle hele kroppen. Lykke til!! God jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå