Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Min lille snupp på 15 måneder har fått fullstendig lakenskrekk..hun nekter plent å sove i sin egen seng. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..hun sovner som regel hvor som helst ellers, men i sin egen seng blir hun hysterisk og reiser seg opp g hylgråter til hun blir plukket opp.. Er det noen som har noen gøde råd?
Lille-My,75 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 I lang tid pleide jeg å sitte ved senga til jenta vår til hun sovnet. Etterhvert som hun ble eldre, tok det lenger og lenger tid før hun sovnet. Hun turnet rundt, hoppet, pratet og var helt supermann. Da hun var ca 13 mnd. begynte jeg å bare legge henne ned i senga, gi henne bamsen og smukken, si god natt og gikk ut av rommet. I førsten holdt hun på med litt "klagegråt" (kanskje 5 minutter), men roet seg forbausende raskt ned. Tok vel kanskje 2-3 dager før hun bare godtok at jeg gikk. Etterpå har det aldri vært noe problem. Nå får hun en time ekstra søvn hver natt :-) Kanskje noe som kan funke for dere også - uten at jeg hvilke leggerutiner dere har! Lykke til!
Lille-My,75 Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Poenget mitt er altså at hun rett og slett ble forstyrret av at jeg satt ved senga hennes. Det var en ivitasjon til mer lek... Tjoho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå