Gå til innhold

Fortsatt sykmelde meg?hmmmm

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Jeg skal på min 3. UL i morra, er 8 uker akkuratt og gleder meg mest nå:))

Har vært sykmeldt frem til nå pga blødning og foranliggende morkake som kan briste pga plasseringen visstnok.

Lurer på om jeg skal lufte videre sykmeld med riksen i morra eller om jeg bare skal ta d opp m fastlegen min istedet.......

Får se......

Jeg jobber i helsevesenet ute i felten, uten 100% dekning av hjelpemidler, tilrettelegging og kjøre 10 mil er ikke uvanlig....

Ser for meg at jeg kommer til å være nervevrak hver dag på jobb og skulle det skje noe med den lille, nei da vet jeg ikke hva jeg gjør. Må liksom føle at jeg gjør alt jeg kan?! huff, kanskje jeg er litt hysterisk.....

Er jo kun 4 uker til jeg er over risikosonen, da er jeg frisk som en fisk tilbake da:) selvfølgelig ikke ta tunge stell.....

Nei, det å være egoistisk og å sette seg selv først, er ikke bare lett kjenner jeg!! jentefenomen det der eller??

Ha en fortryllende vinternatt snart, her kommer zzzz snikende.......

Fortsetter under...

Ja, for all del, da ville jeg forlenget sykemeldingen! Når en jobber ute kan en bli utsatt for ekstreme påkjenninger mpt både løft og stress. Hvis jeg hadde vært din pasient hadde jeg også ønsket å fått hjelp fra en som er konsentrert og har fokusen på det beste for meg, ikke noen som hadde bekymringer om sin egen situasjon i bakhodet.

Jeg jobber også ute, og skal ikke gå tilbake i den jobben nå som gravid (og jeg er frisk!). Jeg skal gjennom praksis i januar, så, hvis jeg holder meg frisk, kommer jeg til å jobbe på sykehjem eller noe tilsvarende, med gode hjelpemidler og roligere dager :)

Lykke til videre da! :)

Takk for alle råd, legen var klar i sin tale i dag! Sykmeldt de neste to ukene også. da beg jeg i 11 uke, så kan se ann litt;)))

Syns det var lettelse at legen var sååå klar på det! Han sa at han ikke ville ha noe sånt på samvittigheten om jeg skulle jobbet for hardt og noe skjedde......Kul fyr, liker han:))

Klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...