Gå til innhold

Flere som går over til 2.tri neste uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to dager skal vi fortelle min familie, og på juleaften, til svigerfamilien : )

(Er 12 fullgåtte, kommende lørdag.) Er så spent!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også over i neste uke :) Gleder meg, selv om de fleste vet det nå, det har vært vanskelig å skjule pga mye oppkast.

Så hyggelig å fortelle det på julaften, det må da bli årets julegave til svigerfamilien din :)

Skrevet

Ja:) Har kjøpt en nissemor som jg har fått til å se gravid ut. Sambo som kom på den ideen :)

Skrevet

Går over i 2.trimester på selve julaften. Gleder meg veldig. UL på 28.desember - venter i spenning på den!

Gleder meg til å si det til datteren min. Hun er 4 år og ønsker seg søsken over alt på jorda. Bare vet ikke når eller hvordan jeg skal si det.

Skrevet

Jeg er også 12 fullgåtte uker til lørdagen... Ifølge legen min... :o)

Så det skal bli godt å bare ROPE ut at jeg er gravid til det offentlige ;o)

Er så mange som spørr å lure! Godt å få det ut! :o)

Skrevet

Nyttårsaften er jeg klar til å bevege meg over til 2. tri, da er jeg 12+1... det blir en spennende start på det nye året! :)

Hvordan går det med alle i julestria?

Skrevet

12 fullgåtte uker på søndag her. De fleste av mine veit om graviditeten da, er så ufattelig dårlig på å holde på hemmeligheter, og når jeg i tillegg blir dårlig, blir det vanskelig å bortforklare.. men tror nok likevel det blir ei veldig spesiell jul =)

Skrevet

Begynner på uke 13 i morgen... :)

Så da går vel jeg over til andre trimester, tror det er 13 uker, men ikke helt sikker :P

Trodde det var 12 først, men fikk høre at det var 13 uker... noen av dere som vet ?

Men uans, gratulerer til alle dere som går ut av 12 uker iallefall :D

Herlig!!! Fortalt det til meste parten nå jeg! :))

Skrevet

Jeg har også 12 fullgåtte uker på søndag, gleder meg! Skal på UL i morgen, håper alt fremdeles er bra. Hadde ul på 7+2 grunnet tidligere SA og MA, med hjerteslag. Sa det til min familie i går og skal fortelle svigers på julaften. Vil vente litt til med resten siden det har gått galt før... Har et par venninner som vet det. Har vært vanvittig kvalm siden uke 6 som endelig har begynt å avta... Nå er det hodepinen som har meldt sin ankomst... Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve uten migrene-medisinen, men det må vel gå på et vis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...