Gå til innhold

urinveisinfeksjon???

Anbefalte innlegg

Hva er symptomene???

Jeg har slitet med noen smerter i underlivet siden jeg var 3 uker på vei..

Like etter at jeg ble gravid så økte utflodmengden ekstremt.. Trodde først at jeg hadde fått sopp, men det ble avbekreftet av legen.. Jeg har fulgt legens råd om å ligge uten undertøy om natten.. for da blir det ikke kløe og svie..(jeg klødde meg til blods flere ganger iløpet av natten i begynnelsen) og det hjalp.. men dagtid er fortsatt ille.. det er ikke så masse utflod lenger.. men det er en viss stikkende smerte akkurat der hvor urinen kommer ut. Og jeg kjenner smerte oppover i urinrøret.. men det ingen av smertene som minner meg om blærekattar.. så da sitter jeg igjen med urinveisinfeksjon da kanskje??? Nå har jeg gått med dette i over 2 måneder.. kanskje på tide at jeg drar til legen med det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141161166-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette virkelig sant??? Du kan vel ikke være så korttenkt at du går med disse symptomene i 2 mnd? Kome deg til legen med en gang.

Det er veldig vanlig at gravide får urinveisinfeksjon, og det er også veldig vanlig at de får nyrebekkenbetennelse hvis ikke urinveisinfeksjonen blir behandlet.

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/urinveisinfeksjon-hos-gravide-2603.html

det er desverre sant.. men det har kommet og gått hele tiden..

men jeg leverte urinprøve i dag og de fant ingen ting. (og jeg var hos legen 3 uker siden og de hadde visst sjekket da også uten at jeg visst det, fant ingen ting da eller)

jeg har fått legetime på onsdag.. de syntes at det var litt merkelig at jeg hadde vondt uten at det slo ut på noen ting..

det som er tingen er at jeg har dårlig erfaring med det å reise til legen med symptomer, og de finner aldri noen ingen ting..

og det virker som det samme skjer nå..

vi får se på onsdag.. :)

Annonse

Vet du hva! jeg har hatt noe det samme tror jeg. ingen infeksjon men ofte etter at jeg har tisset og da spesielt pä kveldstid av en merkelig grunn sä gjör det vondt etterpä- skjönner ikke hva det kan väre. har värt til legen for det og alt. han tok ogsä blodpröve for ä se om jeg hadde noen form for infeksjon i kroppen og den var helt fin!

får se hva legen min sier i morgen.. er egentlig litt spent, men som sagt.. hver gang jeg er hos legen så finner de sjeldent noe... litt kjipt,.. men nå som en er gravid da, så må man jo sjekke,.. det er jo ikke bra å gå med noe slik over lengre tid,.. skal si ifra hva det evt er jeg, så du får spurt legen din senere om det samme.. :) noe må det jo være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...