Nea og juniors mamma Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Snuppa fikk sin første tann en dag før 10 mnd dagen, bedre sent enn aldri Men den kom så og si ubemerket. Nå 4 dager etter har hun feber 39,7 og er såååå suttrete og slever noe sinnsykt. Ingen ny tann er oppdaget ennå og dette har pågått siden i går. Kan det være en sammenheng eller er det mer sannsynlig at hun rett og slett er syk? Hvordan var deres små når tennene kom...?
Nea og juniors mamma Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2009 Oppdatering; oppkast og diare samt en tann på vei ut oppe. Tydelig at det har en sammenheng. Feberen er gått tilbake etter at den ble så vidt synlig, men da kom det andre.
Underveis --> Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Her har jeg bare konkludert med at jeg ikke kan skylde dålig form på tenner. Har nå 3 tenner, og selv om han har vært dårlig samtidig som det har kommet en tann, så har det også helt ubemerket dukket frem en annen. Noen spekulerer vistnok også på om det er feber som gjør at det dukker opp tenner, og ikke tennene som fører til feberen. Visstnok kan feber gjøre det enklere for tennene å bryte frem. Om det har noe for seg, aner jeg ikke. Har nå i alle fall gitt opp. En ting mindre å bry seg med. Må i alle fall bare forholde meg til ståa slik den er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå