trixieee Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har eggløsning i dag og muligens i morgen:) I går og i dag tok jeg en ibux grunnet hodeverk, men lite tenkte jeg på at dette kunne ha betydning for eggløsningen Det kom jeg i det jeg svelgte den siste... !"#¤%& Tror dere jeg har ødelagt hele sjangsen for å bli gravid denne perioden? Noen erfaringer?
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Mest sannsynlig går det bra. En pille eller to er som regel ikke så farlig, men langvarig og mye bruk _KAN_ gjøre at man ikke før eggløsning.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg var influensasyk i fjor vinter. Da spiste jeg ibux flere ganger om dagen i over en uke. Jeg opplevde at EL kom da 5 dager senere enn forventet. Jeg vil tro det var ibuxen som utsatte EL, men det kan jo også ha vært selv influensa............ Uansett, jeg er enig med ♂ + ♀ = ♂ +en liten en i magen, en pille eller to er nok ikke særlig farlig. ;-)
trixieee Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 Åh det var godt å høre!! Pleier som regel ikke å ta så mye ibux, så det var jo typisk at jeg skulle ta to nå!!! Men takk for gode tilbakemeldinger, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå