Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 er nå i dag 8+1 har blødd siden 7 uke nå, er slitsomt dette, har da vært på 3 ul liksom på grunn av blødninger større en mens med kluper, slim og koalger.er jo større blødninger nå enn ved min SA får 3mnd siden. man oppi der ligger en liten krabat som har det aldeles utmerket. håper dette gir seg snart og at jeg kan slippe å være så bekymret hele tiden, har jo heller ikke et symptom på at jeg er gravid annet en 700 tester liksom:) håper i allefall disse blødningene gir opp snart, jeg og min lille gir oss ikke i allefall:)
Starshine Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Skulle akkurat til å skrive det samme... Er 6+3 idag og har hatt brun utflod + litt friskt i 2 uker nå. Noen dager ingenting faktisk. Veldig irriterende. Værste er at det snart er jul og håpløst å skaffe seg ul privat... Det er ikke store blødningene det er snakk om, bare på papiret. Men skremmende nok fordet. Legen sa det var helt normalt, beskrivelsen min hørtes ikke ut som hverken sa, ma eller exu. Men angsten er der uansett...
ønsker nr 3!!! Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg sitter her og gråter jeg skulle nettopp skrive det. Jeg har blødd rosa siden igår jeg orker ikke mer jeg vil at noen skal si til meg svaret er den død eller lever den. Det er så vanskelig tror at jeg skal dra til legevakt nå. Håper at det går over.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 hadde jeg vært dere hadde jeg kontaktet fødeavd, har fått komme på ul hver gang å det er 3 ganger og mest bare på grunn av at jeg har vært enten sikker på at det er dødt eller kommet ut, jeg har jo blødd alt fra litt til ja større en en mens med klumper, nå er det bare litt brunt og rødt om en annen. det kan lønne seg å holde seg litt i ro hvis det er eventuelt noe som må gro litt, friskt blod tyder på at det er en liten blødning mens mørkt og brunt tyder på at det holder på å avta men som sagt så kan man jo fort bynne å blø igjen, det som ikke er bra er jo at de er oppi der å roter hvis det er en på gående abort, men hvis man er veeeldig bekymret å lei seg så er det bare å kontakte føden. jeg har fått kommet inn på grunn av at jeg har grått sånn i tlf og har vært så sikker alle 3 gangene jeg har vært på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå