Gå til innhold

ang testing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Prøvde meg på en test i dag (quick respons). Først var det bare kontrollstreken som kom frem, men etter en liten stund kom det frem en svaaaaaaak strek til (før det hadde gått 5 min.) Vet ikke helt om jeg kan stole på denne kjempesvake streken....noen som har opplevd dette og vært/ikke vært gravide????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

u er nok gravid vil jeg tro:) Hvor i syklusen er du?

Skrevet

du er nok gravid ja =) når testen er positiv er den ikke feil ;)

Skrevet

Takker for raske svar :) Får prøve meg på en digital test i morgen, så slipper jeg ivertfall å tolke streker.

Jeg er på rugedag 10 etter et fryseforsøk, så jeg testet nokså tidlig.

Blir noen spennende dager fremover:)

Skrevet

jeg hadde også svake tester men da jeg tok en digital var den negativ, jeg anbefaler deg å ikke ta den digitale ennda da den krever mere hcg enn en vanlig clearblu. quik testene slo til meg ut 5 dager før en vanlig clearblue. men du er nok gravid. den digitale trenger 50 i hcg og den vanlige clearblue trenger 25 i hcg.

Skrevet

jeg testet fra ruge dag 9 men kom ikke på clearblue til meg før rugedag 14. det var en lang uke til meg med mange svake tester, i dag er jeg i uke 8+1.

Skrevet

jeg testet meg med quick respons og fikk en svak svak strek, neste dag var streken mye sterkere. jeg synes den er den beste testen. clear blue er ganske treig synes jeg..

Skrevet

Fikk det samme, en svak strek, testet omtrent den dagen jeg skulle hatt mensen. I bruksanvisningen står det at hvis man får en svak strek den dagen man skulle hatt mensen, skal man prøve igjen etter 3 dager, da er HCG-nivået høyere. Har ikke hatt mensen, så i morgen håper jeg på en sterkere strek :-) Selv om jeg innerst inne føler meg ganske sikker nå. Lykke til til deg :-)

Skrevet

Heisann!

Testet med clearblue digital og på den stod det gravid:) Tenkte det var lurt siden jeg da slipper å tolke streker, hehe:)

Så da sniker jeg meg inn her på 1. trimester, og håper å være her i ca. 8 uker til:) Jippi!!!!!! Og -lykke til med testen din, Fjelljenten:) Går nok like bra med deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...