Gå til innhold

oh crappy day:0(

Anbefalte innlegg

Er liksom endelig jul og fri og tid for å kose seg med kjente og kjære....MEN....æ e i crappy humør....kjempehormonell og gjør alle rundt mæ sur....d e helt grusomt....føle kje at æ burde sætte et barn til til verden...min miserable værden!!!! Æ har bare lyst til å skrike og mangle helt engasjement...e hos mamma og pappa og vil bare hjem og være for mæ sjøl!!!!! Skikkelig hormonell fjortis mao. Vil bort,bort,bort!!

I tillegg e æ gravid så kan ikke drukne mine sorger i alkohol heller...så da skriver jeg heller et innlegg her...Håper resten av dere får ei trivelig jul iallefall;0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141159941-oh-crappy-day0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner meg GODT igjen gitt! skal hjem til foreldrene mine i morra, men har rett og slett ikke lyst.. bare lyst til å ligge på sofaen, sove og se på tv akkurat som det passer meg og ingen andre.. tror nok det er hormonene som snakker her også, blir trist og lei bare av tanken på å reise hjemmefra nå.. og til tross for snart halvmeteren med snø og utallige juleverksted på jobben, så er julestemninga fullstendig fraværende..

håper det roer seg snart, for oss begge to og alle andre hormonelle gravide rundt omkring i det vide land, og at jula blir okei tross alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...