Løvinna30 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 jeg var så svimmel i dag når jeg stod opp, det var helt forferdlig
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 ja, spesielt hvis det er en stund siden jeg har spist..
enlitenpågang Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Ja, det svartner for meg ofte. Har lavt blodtrykk. Viktig å drikke mye og ikke gå for lenge uten mat. Da jeg var gravid med datteren min på 10, svimte jeg ofte av og fallt i gulvet. Skummelt!
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Ja, nesten hele tiden. Var ikke sånn med første så det skremmer meg litt.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 ja, svimmel..... er det spesielt i første trimester det eller? Kan ikke huske jeg var det forrige gang.
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 holdt på å gå i bakken i sted etter å ha sett en film.. låg i sofaen og skulle reise meg, følte meg skikkelig beruset;) ekkelt!
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 For noen uker siden var jeg mye svimmel, nå kommer det og går det. Kommer litt an på.. viktig å drikke mye vann og spise regelmessig. Jobber i klesbutikk jeg, så blir ofte svimmel hvis jeg har stått lenge eller beveger meg for fort eller krasst. Svartner for meg avogtil. Men jeg merker at jeg sliter litt mer i dusjen om dagen, jeg. Blir fort veldig svimmel og varm, og føler at jeg må ha frisk luft hvis ikke svimer jeg av. Er det flere som har det sånn?! Har fått sånn avogtil før,(noen ganger i halvåret) hvis jeg ikke har spist eller drukket vann før jeg har hoppet i dusjen. Men etter jeg ble gravid skjer det nesten hver gang jeg dusjer, som regel på morgenen. skummelt!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 er svimmel nesten hele tiden.. var det med nr 1 også
enlitenpågang Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 <3 sommerspira mi <3 Jeg har ikke opplevd det i dette svangerskapet. Tror vi har så god ventilasjon på badet nå. Men da jeg var gravid for 10 år siden måtte samboeren min alltid dusje sammen med meg slik at han kunne ta imot meg hvis jeg svimte av. Dette var i 3. semester. Hadde noen tilfeller der jeg datt på det harde badgulvet, men det gikk heldigvis bra. Årsaken er nok en kombinasjon av dårlig og fuktig luft (dampen tar opp plassen til o2 slik at du ikke får nok o2) også det at du blir stående rett opp og ned for lenge slik at blodet samler seg i bena. Skaff deg en dusjkrakk, det vil sikkert hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå