ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Da har jeg igjen testet positivt hele 4 dager før IKM. Mistet i MA i november (8 uker på vei) og måtte ha utskrapning. Fikk mensen igjen på dagen 4 uker etter utskrapningen og pos el-test på dag 12. Nå sitter jeg her med en positiv test igjen! Hadde lovet meg selv å ikke teste fordi jeg har testet pos før 4 dager før IKM og allikevel fått mensen 2 dager over. Etter en SA/kjemisk og en MA, satser jeg på at alle gode ting er 3!!!!
LillePersille88 ? Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Gratulerer!! Som du sier, alle gode ting er tre! Lykke til på ferden!
BettyBoob Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Gratulerer så mye L ) har ikke fått med meg at du har hatt en MA, det var leit her har vi en pause i prøving, ser an på våren - ikke helt mitt ønske, men sånn ble det nå! jeg titter fortsatt her inne da selvsagt
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 Tusen takk T! Hadde en veldig uventet MA i november. Hjerteaktivitet og alt ble påvist i uke 7, men uke 8 hadde det sluttet å utvikle seg og hjertet hadde stoppet. Ingen blødning eller smerter i forkant, og godt med symptomer. Skulle bare på en sjekk for å se at alt var bra! Dumt at dere har satt prøvingen på vent, men vips så endrer mannfolket mening, skal du se;-)
engel81 - g08, g10 Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 gratulerer!!! Så deilig at du ble så fort gravid. Nyt jula med spire i magen:)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk for noen utrolige hyggelige gratulasjonshilsener fra dere! Blir nesten litt rørt her....:-) Valgte å vente en mens før vi startet å prøve igjen, og jeg er glad for det nå siden det er lettere å regne ut termin. Jeg tar det hele med knusende ro til det har gått noen uker. Jeg kommer til være her på bli gravid en stund til jeg er heeeelt sikker. Dessuten er dere damer er fantastiske!!! Ønsker dere i riktig lykke til, og ikke gi opp håpet:-)
K ♥ tærten Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer så mye!!! Kos deg fremover og vi satser på at spira sitter der i 8 mndr til =) Håper å følge etter deg om et par dager. Testet svakt positivt i dag tidlig, men tørr ikke stole på at det stemmer før mensen faktisk ikke kommer. hehe...Ikm på julaften så jeg testet også evt. ganske tidlig.
Carina har to små gull Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer så masse Og nyt den voksende magen Håper jeg også tester positivt like fort. Hadde utskrapingfor ca 5 uker siden, men har enda ikke fått tanta.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Utrolig hyggelig og høre, masse masse til lykke med svangerskapet og koz deg masse i ruge tiden fremover:) Klart alle gode ting er tre...... Klem fra meg
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2009 Håpefull K: Da har jo du og jeg IKM på samme dag da, jo!!!!! Jeg opplevde å teste positivt 3-4 dager før IKM, men så kom jaggu tanta 2 dager etter IKM. Snakk om å føle seg snytt! Det hendte rett før jul i fjor, og håper virkelig ikke det gjentar seg i år også! Vi får satse på en jul uten tante rød som gjest!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2009 Til Tirilgirl og Carina81: Dere vet jo alt om hvor trist det er å gjennomgå MA. Min historie blir bare blåbær i forhold til hva dere har opplevd! Allikevel skriver dere så nydelige hilsner til meg at det nesten detter en tåre ned på tastauret her....Flotte mennesker, det skal dere ha! Carina: Gyn sa jo at mensen kunne forventes 4-6 uker etter utskrapningen, så den er nok like om hjørnet for deg! Jeg var på kontroll etter å ha småblødd i 3,5 uke etter utskrapningen (tok den i lokalbedøvelse på legekontoret til gyn) og da sa gyn at jeg kom til å få mensen 14 dager senere fordi hun kunne se en EL cyste. Men 2 dager etter kontrollen begynte jeg å fossblø, masse blod og gedigene koagler. Jeg ble jo livredd og endte opp på Oslo Akutten. Der mente legen at jeg hadde fått mensen tilbake, altså på dagen 4 uker etter utskrapningen og 12 dager FØR det gyn kunne konstantere at jeg ville få under UL undersøkelsen. Ikke lett å forstå seg på egen kropp!!!!!! Jeg heier på dere damer og håper at 2010 bringer med seg mange nydelige bim babyer til oss:-)
K ♥ tærten Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Er temmelig sikker på at testen i dag var positiv, men tørr ikke slippe jubelen løs ennå. Var ute i lunsjen i dag å kjøpte en digitaltest, tar nok den imorgen eller onsdag og venter og ser hva som skjer med mensen. Men jeg blir superskuffa om TR kommer nå for selvfølgelig har jeg skyhøye forhåpninger! August/September er en fin tid å få barn på da =) Kos deg masse!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2009 Helt enig! Aller best om babyen kommer før 31 aug pga barnehageopptak, men det viktigste er at den kommer:-) Så gøy at vi har samme termindato da:-) Vi får holde hverandre oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå