ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Da har jeg igjen testet positivt hele 4 dager før IKM. Mistet i MA i november (8 uker på vei) og måtte ha utskrapning. Fikk mensen igjen på dagen 4 uker etter utskrapningen og pos el-test på dag 12. Nå sitter jeg her med en positiv test igjen! Hadde lovet meg selv å ikke teste fordi jeg har testet pos før 4 dager før IKM og allikevel fått mensen 2 dager over. Etter en SA/kjemisk og en MA, satser jeg på at alle gode ting er 3!!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Denne gang går det vet du ;-) Gratulerer så mye
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 Tusen takk! Gratulerer så mye til deg også med positiv test:-)
Zeke Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Gratulerer så masse, ønsker deg lykke til , har mista 2 ganger selv feb. og aug. i år, er gravid i uke 11 nå, vært på 2 UL å alt så bra ut til nå men tør ikke slippe gleden heilt enda. Skal se du kom til mål denne gangen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå