Cathreen Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Snart ferdig på andre kur og ingenting har hendt, eller jeg vet ikke angående eggløsning. Jeg hæler ikke ei ny runde, var positiv, men noe mindre nå. Hadde vakne rygg og mage smerte men jeg vet jo ikke om dette indikerer eggløsning da jeg ikke har pæil. Så nå ser jeg bare frem til å svia de ubrukelige greiene som er i veien for hvordan jeg planlegger mitt, våres liv. Gleder meg igrunn skal ringe gyn til uka og be om den lap som det var snakk om. Alle vennene i nabolaget på min alder 24 har barn nesten noen er på vei med 3dje, første, og ei med sine fjere da hun har tvillinger på vei.....og her sitter jeg da med heller fire katter og ei bikkje. Joda de fyller livet med glede de og men ønsket om et lite barn er sterkt. Mine kusiner har nå gått gravide sammen, den ene har kommet og den andre får om noen dager.... brødrene mine har barn, og lille broren min på 20 skulle bli pappa frem til igår da de valgte ¨å ta abort, uff ille. var bare et par ganger de hadde vært i lag og svupp for morro skyld.... noen får det til jog jeg må bare si det det skal fader meg jeg au... blomstrer med gravide rundt om meg....sukk.... ønser alle en god jul og med ønske om myke lubbne gaver
Rampongi Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 åh, så kjedelig. Kanskje du bare trenger en god og lang juleferie, så er motet og motivasjonen der? håper det går som dere vil. Stor trøstetanke til deg!
venteline Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Uff.. Det er vondt å lese at du ikke har det lett.. Og jeg forstår virkelig hvordan du har det! Det verste er å se at folk rundt deg blir gravide,og du ikke greier det selv.. Det sliter jeg med.. At folk blir gravide ved uhell,og vi greier det ikke samme hvor mye vi prøver.. Nå rett før jul blir tankene ekstra tunge.. Julen er familietid,og jeg tenker på alle tradisjoner jeg vil starte med mine barn.. Men så tenker jeg også at det virker ikke som det er meningen at jeg skal få barn.. Nei,til jul ønsker jeg at magen din skal begynne og vokse! Og samme om min!
bente83 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Stakkars, føler med deg! kjenner meg igjen av noen av følelsene, så skjønner godt at du er deppa. Noen dager topper liksom alt seg.... Får håpe dette blir siste jula uten barn! Juleklem
Cathreen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 motet er bedre nå , jeg har rett og slett bare gjort det jeg pleier og hatt samleie da det har vært naturlig. blir mye stress for meg med de "påtvungenende" samleiene.....men satser jo for det. Hadde en skikkelig marathon dag hehe må jeg bare fortelle. Som dere sikkert har fått med dere jobber jeg som sykepleier og begynte en dag på jobb klokken 12.00 i byen. leverte hunden min hos svigers 11.45. fikk gå fra jobb30 min før, altså klokken 17.30 da jeg skulle på hundekurs 18.00 det sluttet 20.15 rasa hjem (ca 50 min kjøre) hoppa inn døra hadde et kjapt nummer, så råna jeg ned til byen igjen 10 min etterpå for å jobbe nattevakt..... for et rotterace, ja alt for de små hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå