Gå til innhold

nå erjeg kjempelei me,og veldig redd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do istad,og da har jeg begynt og blø igjenn. har ikm 1 des, så det er umulig mensen. har hatt smerter lenge,både i livmor og eggstokker..men kvier meg til gynekololisk pga angst..og få den beskjeden aldri mere barn.

plaget med mye svie og uvi..

har livmorkreft i familien,så er redd det er kreft. har hatt mye celleforandringer i det siste årene, vært på mye kontroller pga dette.

har og hatt livmorbetenelse en gang.

lurer på hvorfor jeg har disse blødningene akorat nå. sitter bare og gråter:((((((

er ialfall ikke gravid nå da, iom jeg blør..håper jeg får kommer til lege i morgen,at legen min er der!!!!!!! at jeg ikke får en teit lege hater gun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men vi har ikke noe ul apparat eller noe her da, så blir neppe helt beroliget.

hvorfor får en blødninger midt i syklusen da??? det er ikke normalt!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare festeblødning da? eller blør du veldig mye?

Skrevet

hvor mye kan en feste blødning være da?kom litt istad når jeg var på do. rødt. har ikke hatt festeblødning med de andre,så rart det også. tør nesten ikke gå på do no,redd og se rødt. svir når jeg tisse.

Skrevet

Kan det være en veldig kraftig UVI? Det hadde jeg en gang, og da tisset jeg blod.. :(

Men det viktigste er jo at du kommer deg til legen, og får undersøkelser og medisiner for UVI hvis du har det i tillegg til problemer med magen... For det kan jo gå opp i nyrene hvis ikke.. (nyrebekkenbetennelse)

Masse lykke til og god bedring!!! :)

Skrevet

ok..hmm..har hatt mye uvi,men aldri blødd..veldig betenkt nå ja. hvis uvi er så kraftig, da går det vel ikke an å være gravid nå?

Skrevet

Jeg hadde vel så si konstant UIV da jeg var gravid og noen ganger var det ganske gale også, men aldri noe blod.

Festeblødning varierer vel fra noen dråper til en mild mens på en måte. Har ikke hatt det selv. Eller, jeg fikk EN prikk med blod denne syklusen som kan ha vert det, hehe men virker veldig usannsynlig. Men hvis det er som blodig utflod eller noe så kan det godt være det. Søk litt på nettet, det står mye om festeblødning

Skrevet

Blod i urinen får man først når infeksjonen har gått opp til nyrene.. Og det skal jeg love deg du kjenner.. Da blir du gørr dårlig.. Kjempe smerter i mage og rygg pluss feber..

Men ja, festeblødning kansje? Har selv aldri hatt det, så vet ikke hvordan det er.. Men vet mange opplever det :)

Skrevet

Hei:) Jeg har ikke no kunnskap om noe av det du forteller om. Leit å høre om... Men...det kan ikke være eggløsning da??? Eller er jeg helt ute nå? Det kan være litt blod under el.... Hvor mye blod er det snakk om? Må du gå med bind? Det som kalles festeblødning er bare en liten blodflekk. Jeg hadde litt blødninger i begynnelsen av denne gravididteten. Men det var på den tiden jeg forvetet mens. Kan det være en cyste? De har jeg hatt noen av:( Og blødde litt uregelmessig i den perioden.... Har du snakket med legen din i dag? Håper det ordner seg.

Skrevet

hei, fikk komme inn til lege i morgen. er så nervøs..

tok en gravidtest i dag da..bare for og se..klart ikke dy meg,hehe. en cb.

den ble ikkke helt neg... ser det er en veldig svak svak strek der.. men har ikke ikm før 1 jan, så tror ikke det stemmer. hadde el den 16 ca.

kanskje jeg BLE gravid, men så mistet?? var ikke så mye blod,men nok til at jeg ble bekrumret.har alltid testa pos tidlig,men dette var alt fot tidlig syns jeg. får bare vente og se, om jeg tar en ny test om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...