Gå til innhold

smerter i magen.

Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever smerter i magen?

Vet at det kan være litt ubehagelig når disse strengene som holder livmoren strekker seg, men er det vandelig at det skla gjøre så vondt?

Av og til våkner jeg på natten av at det gjør vondt på den ene siden øverst i magen. Hvilken side det er kan variere. Og av til har jeg så vondt nederst i magen at jeg bare må sette meg rett ned. Er det flere som opplever sann type smerte her?

Har ikke har noe blødninger eller noe annet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141159631-smerter-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene om dette nei! :) Jeg la inn et innlegg her for ikke så lenge siden om det samme og fikk mange tilbakemeldinger på at det var flere som hadde det slik. Kjenner en del smerter jeg også, stikninger som noen ganger bare er milde og andre ganger skikkelig vonde. Har snakket med legen om det og hun sa at dette var helt normalt. Hun har akkurat kommet tilbake fra svangerskapspermisjon så regner med hun husker litt selv hvertfall ;) Har også hørt at det er et bra tegn på at livmoren vokser slik den skal! Vi får satse på det! :D

Når jeg står opp om morran har jeg mageknip/føles skikkelig støl/kjenner at det stikker og vondt i ryggen, men det går alltid over i ti-elleve-tiden.. Så kommer det sånn av og til resten av dagen. Merkelige greier :) Glad jeg ikke har blødninger lenger og har vært på ultralyd allerede, ellers så hadde jeg blitt kjemperedd.

jeg er gravid for andre gang nä og smertene var mye verre enn förstegang!! Mye verre- Sä sä lenge de ikke varer sä mä du ikke bekymre deg! Er nok ganske indivudelt ogsä hvor vondt man kan oppleve det. hos meg var det ganske gale i to uker, sä har det värt borte en stund nä. er 15+1 i dag.

Forskjellen nä i forhold til sist er at livmora har kommet ovenfor urinblären sä jeg trenger ikke springe som en tulling pä toalettet for ä tisse lenger :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...