mammatil2<3 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Oppblåst mage, mye luft i magen, veldig veldig vonde bryst. Har jo enda ikke fått mens.? Har jo tatt 3 test 2 negativ en positiv. Quik respons heter dem.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 hei:-)) joda,dette er symp ja:-)) når har du ikm da? og det høres jo ut som du er gravid når du har fått en positiv test da:-)) anbefaler deg å ta en clearblue digital.da får du ihvertfall riktig svar! (ta på morgenurin) for meg høres det ut som du er gravid ettersom du har en positiv ihvertfall:-))
LillePersille88 ? Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Det er vanlige symptomer det ja!! Jeg holder også med nanna, en positiv test er jo ganske sikkert da:) Negative tester kan være falske, mens en positiv test er aldri falsk. Sier et forsiktig gratulerer jeg:)
mammatil2<3 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 Dette ga meg mye håp.<3 får vel ta en blodprøve og en claerblue Ønske meg lykke til **
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 ja jeg krysser fingrene jeg:-) lykke til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå