Gå til innhold

Advarsel: Billigstrimlene fra babytime.se fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for å komme med en liten advarsel.

Jeg kjøpte disse supersensitive graviditet-strimlene på babytime.se.

DE FUNGERER IKKE!!!!!!!!!!!

De skal ha en følsomhet på 10 mlL/ml, mens CB har en følsomhet på 25mlL/ml. Logisk sett skal da strimlene slå ut 2-4 dager _FØR_ CB.

Vel, jeg sitter med en svak CB+, en CB digital som sier GRAVID, og negative "super sensitive" strimler fra babytime.se.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..ikke bra! Jeg har kun testet med de hele mnd jeg, og da vet jeg ihvertfall hva jeg ikke skal kjøpe av tester. EL-strimlene funket heller ikke på meg, fikk positive EL-strimler av typen fra billigtester og kun negative fra babytime.

Så da kan jeg konstatere at de testene derfra er ubrukelige. Bra at du skrev denne mld, så slipper folk å bruke penger på sånt :)

Men fantastisk at du er gravid!! :D

Skrevet

Jeg kjøpte el-tester (strimmler) fra billigtester.com, disse fungerer heller ikke. De var positiv og negativ etter som det passet testen. Måtte teste med digitaltest for å kontrollere, og denne viste stort sett motsatt resultet.

Absolut ikke å anbefale!

Skrevet

Hmmm...

Jeg hadde ikke noen problemer med hverken EL- eller G-testene fra billigetester.

Kun de fra babytime. G-testene slår ikke ut, og EL-testene blir alderig ordentlige positive

Skrevet

da får jeg ihvertfall en forklaring påhvorfor mine ikke slår ut. er på dag 12, og har masse el-slim, men testene er like svake. jeg har to barn fra før av og begge er unnfanget på dag 12, så vet jeg har hatt det tidligere før. man får stole på den gamle metoden tror jeg...test er bra, men seng er best!! ;) bra du sier fra

Skrevet

Så fint nick du har fått forresten (over til superoverfladiske ting her, hehe)

Skrevet

Tusen takk, ღ askepott ღ

Skrevet

Strimlene fra billige-tester.no er enda billigere, og de fungerer utmerket.

Brukte dem når jeg ble gravid med den jeg mistet for et år siden.

Det er kun disse fra babytime.se som er dumme

Skrevet

Gjelder dette både gravidtestene og ELtestene ?

Jeg testet jo negativt med supersensitive strimler på IKM da jeg var gravid, og dagen etter slo en vanlig test ut bra.

Den supersensitive burde slått ut på IKM !

Og nå denne syklusen testet jeg med EL-strimmel fra billigtester på dagen på jobben, fikk positivt utslag på dag 14 og testet en gang til da jeg kom hjem samme dag, med de andre strimlene, og da var det helt blankt - og det har det vært hver dag siden.....(jeg er tom for de fra billigtester)

Æsj !!

Jeg trodde ikke jeg hadde EL likevel jeg, så vi hadde ikke sex den dagen testen slo ut på jobben, (men vi hadde dagen før og dagen etter heldigvis)

Nå vet jeg jo ikke om jeg hatt EL elle rikke da....

ha enda sikert 10stk av de andre strimlene liggende, men nå skal jeg ikke bruke dem - det komer nye fra billigtester imorgen :-)

Skrevet

La meg uttrykke meg litt klarere om min erfaring :-P

EL - tester, billige-teter: Fikk utslag

EL - tester, babytime: Fikk ikke utslag

Når jeg testet med G-tester på søndag, fikk jeg svak positiv CB +, gravid på CB dig, og negativ babytime supersensitiv.

Fikk også negativ på babytime testen i går morges.

Når jeg ble gravid med den jeg mistet for et år siden, slo ut strimmel G-testen fra billite-tester ut 1-2 dager før CB.

Skrevet

Det stemmer nok det du sier her altså - og jeg tror det er samme modell med EL-strimler som jeg har handlet fra "babyornot".

De var ikke grønne på ene enden slik strimlene fra "billigetester" er.

De har blitt helt blanke hver dag - altså ikke antydning til teststrek engang (er jo vant til at ELtestene fra "billigetester" stort sett har en svak teststrek hele syklusen, men at den blir sterk på eggløsning)

og etter å ha lest innlegget ditt i går så gikk jeg (heldigvis!) på impuls innom apoteket etter jobben, og kjøpte de dyre clearblue digital ELtestene - og der var det jaggu et stort smilefjes (eggløsning!) med én gang gitt !!!

Gjett om strimlene fra "babyornot" gikk rett i søpla !!

Burde ikke vært lov å selge defekte tester vel ?!

Var jo helt tilfeldig jeg fant eggløsning denne måneden da - og det er takket være deg og ditt innlegg, tusen takk !!!

Heretter blit det kun "billigetester" eller clearblue digital på meg, vil ikke bli lurt.

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe ;-)

God jul til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...