muffis♥ Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Vil bare dele noe artig og kanskje nyttig for andre også. Før mini ble født kjøpte jeg tilfeldigvis nytt dusjforheng på Ikea med masse rundinger på i forskjellige farger. Oppdaget at når jeg dusjet likte han å sitte i vippestolen og se på dette helt fra dag en. Han er nå 12 uker, og sitter fortsatt helt rolig og pludrer og studerer dusjforhenget når jeg dusjer. Utrolig deilig, luksus å kunne dusje i fred og ro. Må nevnes at han har hatt kolikk, og en periode måtte bæres hele tiden hvis ikke hylte han. Men nesten aldri når han satt der. Lyden av dusjen virker jo også beroligende på kolikkbarn. Billig var det og...
alvesnuppa <3 Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Hehe, den var ikke dummen! Vi har også dusjforheng, men av typen ensfarget beige, så litt kjedelig å se på den fra vippestolen når jeg dusjer. Har pleid å ha forhenget litt oppe, slik at hun kan se meg, noe som resulterer i at det da som oftest blir ganske bløtt på gulvet ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå