Gå til innhold

barneleukemi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vil vel da få blåmerker over hele kroppen, ikke bare på bena?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, noen ganger så. Men synes ikke det er noe lurt å gå gjennom mulige diagnoser selv, det kan nok gi deg magesår. Kan kanskje være et tegn på at han ikke får i seg nok vitaminer også. Men dette er ikke noe legeforum, og vår gjetning har veldig lite å si.

Jeg hadde også mye blåmerker oppetter beina som barn, uten at det var noe galt. Ta ham med til legen og finn ut av det. DU blir ikke anklaget for mishandling på det tynne grunnlaget:)

Det går sikkert bra.

Skrevet

herregud. Man skriver jo ikke inn slike innlegg her på DIB fordi man tror det er et legeforum! Man skriver jo inn her for å høre om andre har erfaringer, kanskje det feks er en lege eller en sykepleier her, med erfaringer fra slike områder. Hvorfor folk alltid skal skrive 'dette er ikke et legeforum' er for meg forundelig. Folk tar jo selvfølgelig kontakt med legen sin, men i mellomtiden (slik som i dag feks. det er jo søndag) så legger man kanskje inn et innlegg her, for å høre andres erfaringer.

Dette er jo et anonymforum og man spør om hva man vil. Eller skal man si:

Dette er ikke et matforum.

Dette er ikke et klageforum.

Dette er ikke et sex forum.

Dette er ikke et samlivsforum.

osv.

Jeg kan ikke svare deg HI, ville bare skrive dette. Lykke til.

Dette er ikke et dyreforum.

osv osv..

Skrevet

Forstår bekymringen din. Ja du kan lett få blåmerker på kroppen hvis du har leukemi, men da på hele kroppen. Barna skal i tillegg være bleke, slappe og ha lett for å blø. Jeg har en venninne som har en gutt som fikk lett blåmerker. Hun tok ham til legen og der fant de ut at han manglet et bindevev i kroppen. Ikke noe farlig i det hele tatt. Syns du skal ta han med til legen sånn at du ikke bekymrer deg. Det er ikke noe godt for mammahjertet. Lykke til :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...