Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Er dette noe dere bruker penger på? Vi har nettopp investert et par tusen i et par nye leker for å få litt fart i sakene. Dette er ting vi har tenkt på og fantasert om lenge. Er det bare vi som er sånn? Kjøper ikke ofte leketøy, en gang i året kanskje, men det gir alltid et oppsving. Nå skal det sies at vi er lekne og fantasifulle i senga fra før. Hvor vanlig er dette? Må vel si at da vi møttes opplevde han vibratorer som en trussel mot sin manndom, så det har tatt litt tid å komme hit. Rekk opp handa dere som har/ikke har og begrunn gjerne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Vi har masse leketøy og vi bruker de flittig ;-) Kjøper når vi ser noe vi synes ser gøy ut å teste ut men en får jo ofte noen favoritter allikevel.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Vi har en koffert full, men bruken har dabbet av i det siste. Mannen min er nok mer interessert i å leke enn meg.
Mybaby6 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 har masse sexleketøy vi :-) er bare ett krydder i sexlivet ei god "venninne" av meg anbefalte MX fighter har bestilt den vi gleder oss begge to
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 vi har vært sammen i snart to år, og jeg mener sexlivet bare har blitt beriket av leketøyene vi kjøper inne begge to Anbefales spør du meg
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Mx-fighter, hvordan brukes den? Syns den var så stygg. Har en greie med at lekene må se så lekre ut. Driver mannen til vanvidd med det. Siste han kjøpte til meg var denne: http://www.mystore.com/images/38639_images/prod_id_64987.jpg Den skulle stimulere g-punkt og klitoris under samleie, men det var ikke nok futt i den for meg. Samboeren derimot har stor glede av den delen som er innvendig. Den er lekker og lukter ikke sånn billig plast som rimeligere saker ofte gjør. Liker den fordi det gir ham glede. Andre jenter jeg kjenner som har den, har den fungert mye bedre for. Jeg må være laget av elefanthud eller noe. :s HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Skal love deg det at kjøper du MX fighter så vil sexen aldri bli den samme igjen Funker ikke den mot "elefanthud" funker ikke Jeg snakker av erfaring
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Har motsatt problem av ditt. We-vibe er midt i blinken, men MX var 1200 spenn rett ut av vinduet. Den var alt for kraftig for meg. Men hører andre er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe MX-fighter fordi jeg syns den er fryktelig stygg. Jeg liker lekker og smakfull design, gjerne glass og silikon. Og har heldigvis ting som funker. Og we-vibe funker jo fordi mannen kommer som et uvær, jeg ble helt satt ut. Og jeg elsker det. Men tar gjerne imot andre tips. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå