Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 lurer på om noen har lyst å ta en utfordring å spå sånn generelt om livet mitt, alt frå tidligere til nå til framtid. kan gi dere tilbakemelding fra tiligere og nå mn framtiden ser jeg desverre ikke:) janne f.070883 spennende:) tar selvsagt ikke alt på alvor så er åpent får det meste:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Hei... Har du en en svart eller brun hund, kanskje hatt det tidligere? Første som slo meg.. Aner ikke hvorfor .. om det stemmer er det kanskje at du var/er veldig glad i den..? Er du sammen med en nå som du har vært sammen med ca 3 år? Isåfall, så virker det som dere har det veldig bra sammen men at dere hadde to nedtrurer for noen mnd siden? Har du en jente og en-to gutter? Jobber du som sykepleier, lege,helsesøster eller no lignans? Eller med barn? Føler det er noe du savner i jobben din? trur kanskje det har skjedd noe med bilen din (vis du har bil) eller så trur jeg det kommer til og gå no galt med den om ikke så lenge.. Du var litt vansklig og "se" så du får ta det med en klype salt..
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 hei anonym:) gøy å se du tok sjangsen:) her kommer svaret:) ja har en sort hund men har også en brund hund:) så det stemmer, hadde også en brun puddel får 2 år siden som måtte avlives den var jeg veldig gla i:) han jeg er sammen med nå har jeg vært sammen med i over 3 år, hehe 10 år i mai:) er gift med han:) hadde SA i septemer og vi har hadd nedturer både i forhold til dette og i økonomi:) mn alt er bra nå ja:) har 1 gutt, mn er gravid med min 2 nå, vet ikke hva det er får er bare 8+1 i dag:) har jobbet i helsesektoren men da som hjelpepleier mn har også vært på fødeavd. som barnepleier:) så ja med barn også tror motoren på bilen min holder på å gå, håper virkelig ikke d da men ser ille ut:) ja anonym, du ser her var jo alt rett så si:) veldi kosli å se hvor mye som stemte å hvor flink noen kan være:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Oi. mye stemte jo der! Kan du se på meg og? F. 24.02.90
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2009 ja synes anonym skal være stolt jeg:) får jo litt gåshud når noen leser meg så bra, har vært til healere og de har store vanskeligheter får å komme gjennom:) så stemmer også at jeg kan være vanskelig å lese:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Okei.. Har dere vært gift i 3 år da kanskje? Åja, skjønner.. Så bra at alt er okei nå.. Jaokei.. Spennans.. Så du spurte på et innlegg jeg hadde skrivd noe ang blødning? Får opp at du kommer til og forsette og blød i noen dager, men at det ikke er no farlig.. : ) Jeg bruker bare følelser og tanker.. ikke tarot kort eller pendel eller no så jeg skriver bare det jeg får opp.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 "90.1baby+1SA" Hei.. Kan se på deg senere idag, skal en liten tur ut nå.. Men skal ta og se på deg når jeg kommer hjem igjen,.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2009 ja når jeg tenker etter har vi snart vært gift i 3 år ja, hehe... har en veldig god følelse på denne graviditeten og føler ikke at jeg kommer til å miste, mange som har spådd på at jeg ikke kommer til å miste, mn blir veldig sliten av disse blødningene som er alt fra lite til større en en mens, skal jo egentli betrygge meg med at de har funnet en aktiv liten krabat 3 ganger på ul, da har liksom jeg og jordmødre å leger trodd at det var over.. mn hehe nei da ligger der den. jeg vet at det kommer inni fra livmor men i fødselskanal var det bra og at med fostersekk og rundt der var det heller ikke noe å se. håper dette gir seg snart, prøver å gå litt slik at det ikke skal koagulere blode hvis jeg sitter mye, men blir fort sliten å da setter jeg meg da. synes du var flink jeg ja med treffene dine:) tusen takk får din tid og at jeg fikk bruke den er utrolig takknemlig får det:) vil si lykke til vidre med det gode arbeidet ditt:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Så bra og høre at det ser ut til og gå bra! Håper virkelig ikke du mister den, og jeg har bare gode følelser rundt denne graviditeten! Tusen takk
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2009 utrolig godt å høre andre si at de tror det kommer til å gå bra. er ikke alltid like lett å være overbevist vet du:) er jo som sagt ingen garantier i livet så krysser alt jeg har, mn er takknemli får det barnet jeg allerede har fått:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Ok flott:) Skal bli spennende å se om noe kan stemme:D Nesten alt stemte jo med hun over:O utrolig bra
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Har du sett på meg?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Hei.. Beklager at jeg ikke har gitt no lyd fra meg, var hjemme klokka 4 igår natt og vært borte i hele dag, skal bare ornde no greier så skal jeg se om jeg kan få sett på deg før jeg legger meg
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Hei igjen.. Ble veldig sent i natt også gitt... Men skal se om jeg får tid til og se på deg i morgen en gang.. Skal sette av tid til deg i morgen.. Hehe.. Litt mye og gjøre før jul kan man si.. hehe
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Kan se litt på deg før jeg går og legger meg men så ser jeg på deg mer i morgen.. Føler graviditet på deg!! Er du gravid eller prøver du? Om du ikke alt er trur jeg du blir det ganske snart, innen Februar.. Får ikke opp så mye siden jeg er trøtt og sliten, er jo snart morran igjen ^^, men skal ta også sove et par timer også skal jeg prøve og få sett mer på deg når iløpet av dagen..
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 Ok kjempeflott;) ja skjønner at det er mye å gjøre å du har sikkert andre ting å finne på enn å spå oss nysgjerrige på bim hehe =)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #18 Skrevet 22. desember 2009 hei Anonym, tror ikke d gikk så bra med den i magen min:( bynte å blø mere i kveld å tilslutt kom det noe som jeg tror var fosteret, er utrolig lei meg nå må vente til 11 tiden i morgen får å se om det var den lille som kom ut, jeg er ganske sikker egentli, jeg som var sikker på at det skulle gå gangen her:( får du til å ta en rask titt på meg? om det er noe som helst igjen?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #19 Skrevet 22. desember 2009 Off trist å høre gravid etter 6 år+spire<3. Opplevde akkurat det samme for 4 uker siden. Kom ut en gelekule liksom. Får håpe du får et positivt svar tilbake av hun som spådde så mye rett om deg:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #20 Skrevet 22. desember 2009 Oi så ikke dette før nå Jeg har en god mistanke om at jeg er gravid ja. Er egentlig ikke prøver men hadde en SA for ca 4 uker siden og har veldig lyst å bli gravid igjen da:) Flott at du gidder å ta deg tid til å se på meg. Mista liksom litt av håpet da ei anna sa at hun ikke så noe som helst graviditet på meg..
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #21 Skrevet 22. desember 2009 Anonym Så ikke det du skrev før nå, men håper at det stemmer at jeg er gravid, for er nesten helt sikker på det, eller så blir jeg lurt trill rundt hehe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #22 Skrevet 23. desember 2009 Hei igjen... 90.1baby+1SA Er ganske trøtt, men har lova lenge nå og se på deg,så jeg skal prøve.. Føler du er gravid nå som jeg sa, eller at du blir det ganske snart før Februar, føler det blir med en jente,.. Er du blond? Trur du kommer til og få en jente og deretter en gutt.. Får dessverre opp at du kommer til og miste en engang... :/ Men jeg tar jo feil på ting også, så ikke ta no sorg på forskudd... Bor du i en stor by eller i nærheten av en stor by? Jobber du i bank eller i en barnehage eller no lignans? Får opp på jobb både bank og barnehage tante.. Har du rød eller blå bil? Men får ikke opp så mye siden jeg er veldig trøtt og sliten... Kan også hende det er lite riktig her pga det, men syntes jeg måtte se litt på deg nå uansett, siden jeg har lova deg noen dager nå.. Skal ta og se på deg igjen uansett en annen dag vis du vil...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #23 Skrevet 23. desember 2009 Hei.. JEg er ganske usikker, men føler forsatt graviditet på deg... Så enten trur jeg du ikke har mista eller så trur jeg du vil bli gravid ganske fort igjen.. Off, håper ikke du har mista den! Ønsker deg masse lykke til!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #24 Skrevet 23. desember 2009 Hei. Så det du hadde spådd nå og noe stemte:) Ja jeg er blond og har ei jenta fra før og har mista en gang for 4 uker siden. Det e rjo bilde av meg på profilen min da, og nicket mitt sier vel også litt kanskje hehe, men det stemte jo:) Føler jo selv at jeg er gravid, men er 12 dpo i dag og testene blir bare negative. De siste har det kommet skyggestreker på da, men det er jo fortsatt negativ, så håper kanskej du har rett, at jeg faktisk er gravid men at det ikke slår ut enda:) Jeg har ikke bil i det hele tatt, men sambo har og den er hvit da. Jobber ikke i bank eller barnehage, men i butikk, men sendte nettopp inn søknad i barnehage da:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #25 Skrevet 23. desember 2009 Og ja, jeg bor i en stor by, Stavanger:) Så mye stemte jo egentlig:) takk for at du så på meg:) kanskje jeg spør deg igjen om et par dager hvis ikke TR kommer eller testene ikke slår ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå