Gå til innhold

Tips om god bok for andre med søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare tipse om en kjempefin bok som vi kjøpte til vårt første barn. Han var et mareritt å legge og sov maks 20 min sammenhengende (natt eller dag) med mindre vi trillet tur på grusvei . Denne boken hadde mange løsninger som fungerte bra for oss. Jeg skulle bare ønske noen hadde tipset oss om den før han var 5 mnd og vi var utstlitte, Derfor legger jeg inn innlegg til dere andre som evt ikke vet om den :-)

Boken heter The No-Cry Sleep Solution.

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg signerer denne, det er en super bok for de som ikke ønsker å bruke gråtemetoden. Vi er ikke ferdige med 10-dagersplanen, men ser allerede nå at metodene hjelper litt dag for dag. Angrer på at jeg ikke leste denne før babyen ble født, så vi kunne gjort en del ting annerledes allerede etter fødselen.

• 3 uker senere...

Enig! Fant ut om den boka her inne for 4 år siden da eldstejenta vår var 8mnd og fremdeles ikke sov særlig hverken dag eller natt og jeg var utslitt. Den hjalp en del, men hadde vært greit å begynne tidligere tror jeg. Uansett hjalp det veldig psykisk for meg å i alle fall ha en eller annen plan i stedet for å fortsette og fortsette med ting som ikke virket...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...