Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Noen ganger når man svelger en tabelett... så føles det som tabletten henger fast i halsen..... Er det en følelse eller kan det virkelig stemme ???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Det kan så klart stemme, men du bør drikke nok vann når du tar tabletter. Et helt glass vann pr tablett, så slipper du at restene blir liggende igjen i spiserøret.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Jeg synes ikke dette var helgens dummeste spørsmål jeg. Piller kan "henge" igjen i halsen, slik også all annen mat kan.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 dette føler jeg også..hehe. meeen det verste er sånne tørre paracet og div andre tab som er tørre og rue som VIRKELIG henger seg fast! smaken går jo aldri bort jo, da kaster jeg rett og slett opp jeg. *frysninger*
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 ..hehe... Er såååå enig HI Takk for svar folkens !!
Lollinondodda Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Lønner seg å drikke litt vann FØR man tar tabletten også,da glir den lettere ned:) Stemmer at den kan sette seg fast..og spesielt med jerntablett er det viktig å få den helt ned,så den ikke etser i spiserlret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå