lindaa87 Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 ja da ble det bekreftet med test nummer to idag,"vi" er gravid for andre gang...foreløpig har vi ikke fått diskutert dette ordentlig,men abort er nok uaktuelt for oss begge. men litt redd og rar føler man seg akkurat nå. men når man får roet seg ned blir det nok bare lykken:)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Lenge siden??? Tok ikke den, men gratulere i allefall. Selv om dere ikke vet helt hva dere føler angående det. Jeg er gravid med nr 2 og ble skeptisk og redd jeg også. Lykkelig er jeg , men jeg må¨nok vente til 3 mnd før gleden virkelig kan komme.
lindaa87 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 lenge siden sist man var her inne skulle jeg vel egentlig skrevet, har ikke vært her inne siden sist j vegar gravid:) takktakk,ja d er skremmende nå,er så mye vi skulle ha hatt på plass før vi fikk nr 2:)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 føler litt med deg... har ikke vært lenge sammen med typen min før jeg ble gravid, men ingen av oss ville vi skulle ta abort...jeg har en sønn på 3 1/2 år og han en datter på 16 mnd, så blir spennende framover dette, men tar en dag om gangen og slikt:) men er litt redd og slikt jeg og, men jeg gleder meg masse og jeg og typen koser oss med å dele tanker omkring dette osv å snakker om alt så det er godt:) lykke til videre hvertfall=0)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Føler med deg jeg. Det er rart, men alt ordner seg nok skal du se:) Bruker å gå bedre enn man frykter:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå