Gå til innhold

klær?? vogn??

umpa lumpa

Anbefalte innlegg

hvilke klær kjøper dere inn til tvillingene, og hvilken størrelse bør jeg satse på? Tenker str 50 jeg? Er på leting etter gode ullbodyer og ullstrømpebukser i liten str men det er ikke så lett å finne. Nesten alt begynner på 56 og oppover? Lurer også på hvilken vogn dere andre går for? Tilhenger av OTH jeg. Hvor lønner det seg å kjøpe denne? Er det noen som har erfaring med å handle via kidscare sin nettbutikk? hørte de har tvillingrabatt men det har kanskje de fleste butikker.. Eventuelt vurderer vi babyjungle.

Fortsetter under...

de vokser jo fort men tror også jeg får mer bruk for str 50 denne gangen enn sist. når det gjelder vogn snakker mange om oth og er feldig fornøyd. selv skal jeg ha en med håndbrems, det er en drøm og et must, man går aldri tilbake om man har prøvd det og iallefall ikke med dobbel vekt - bare et tips, noe å tenke på. når det gjelder tvillingrabbat er det mange butikker som har det men de aller fleste krever bevis for at du er medlem i tvillingforeningen.

• 2 uker senere...

Jeg har fått høre at tvillingene mine var unormalt store da de kom til verden. De var ca 3 kg hver. Men jeg brukte str. 50 lenge. ca 3 uker i alle fall.

Ikke vent for lenge med å handle det dere trenger. Det kan hende dere blir veldig store mot slutten. Og når barna kommer vil du være veldig glad for alt som er klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...