Gå til innhold

hjelp! ang jobb

Anbefalte innlegg

eg er i et stort delemma på jobben min.

Det har seg sån at eg begynnte i ny jobb i aug i år, fekk kontrakt te 23 des.

har fått tilbud om jobb vider, men det tar jo evig tid å skrive under noe kontrakt, pga han så har ansvar med dette er nesten aldrig til stede.

magen beynner å vokse, så lure eg på. har bevist begynnt å gå med jogge genser og store klær en god stund før dette.

kan eg miste jobbtilbudet om eg forteller at eg e gravid?

før eg skrive kontrakt? føle liksom ikj at muntlig avtale er god nok i detta tilfellet eller e det det?

bør eg vente til eg har skrvet kontrakten?

har termin 1 juli.

hadde blitt veldig gla om noen kunne gi meg råd på dette.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141157553-hjelp-ang-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Har nettopp fått forlenget mitt vikariat til en måned før jeg skal ut i permisjon, og er kjempefornøyd.

Det vil uansett ikke ha direkte innvirkning på den jobben jeg skal gjøre, og i utgangspunktet vet jeg at flere blir ekstra tatt vare på når de er gravide fordi arbeidsgiver er redde for søksmål.

Jeg fortalte det etter at jeg hadde fått tilbudet, men før jeg signerte. De har ikke lov å trekke et tilbud pga. graviditet.

Lykke til.

tussen takk for råden eg har fått.

fekk signert kontrakt den 23 des. men har ikj fortellt at eg er gravid endå, følte at det blir litt feil å si det rette etter eg signerte den. har nå feri te over nyttår får fortelle det då.

god jul og gått nyttår alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...