Gå til innhold

Andre om har IKM ca nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen symptomer hos noen? Lurer på om jeg skal teste nyttårsaften... hadde vært en flott nyttårsgave det.. om tanten kommer så er det ingen krise,, det er jeg jo så vant til fra før...:)

Håper det skjer noe denne pp:) Synes jeg har nok pp.er bak meg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Vi er i 1.pp og jeg har IKM ca 31 også... tror jeg skal teste meg på nyttårsaften, for jeg har et litt kinkig problem.... Vi er i USA da for å besøke venner som disker opp med nyttårsfest med god drikke ... hjelpes meg, hvordan skal jeg sno meg unda alkoholen HVIS jeg er gravid på første forsøk?!

Jeg kjenner murringer nede i mageregionen, men tørr ikke håpe for det kan jo bare være ønsketenking.. jeg bare *håååper* at mensen ikke kommer..

Du må huske at jula er tiden for mirakler og magi :) Kanskje det endelig er din tur nå? Ønsker deg alt lykke og hell, måtte du få en liten spire nå! :)

Skrevet

30 desember tester vi :) Kanskje drøye til 31 des, hvis ikke tanta kommer før det. Hadde vært verdens fineste grunn til å feire :)

Skrevet

Ja det hadde virkelig vært noe...

Har ingen symptomer på at det skal være noe denne mnd, men lov å håpe:)

Lykke til da jenter...

Skrevet

jeg har ikm 1 jan.har nettopp hatt EL,så symp har jeg ikke enda.skal ikke teste før det har gått et par dager over ikm om tanta ikke er kommet:-) den kommer jo uansett regner jeg med.

Skrevet

Har vel kanskje ikkje symptomer så fort.. Jeg har også IKM nyttårsaften, har nettopp hatt el. Har tatt el-test for førte gang, så er veldig sikker på el denne gangen. Men har fortsatt sånn el følelse i magen, er det vanlig?

Lykke til, hadde vært en kjekk julegave..

Skrevet

Har ikm 1 januar.

Har brukt EL tester denne mnd, så får vi se hva resultatet ble av det.... håper det har klaffet denne mnd

Skrevet

Jeg har også ikm 1 januar, men er litt usikker på når el har vært...for jeg trodde den skulle ha vært på torsdageller fredag nå som var, men etsta siden mandagen, ikke noe pos test fra el...testa hver dag helt til i går å bare en strek ahr kommet fre, så testa jeg i dag...å da var d to streker, men den ene var litt svakere enn den andre da...den streken til venstre var svakest....så lurer på om jeg har el nå? Dette er min første emns etter ma for 10 uker siden....så kanskje el er litt ute å roter?=)

Noen som har erfaringer med disse el strimlene? er det den streken til venstre eller høyre som viser når du har el?

Skrevet

jeg blir støl i magen og får murringer i korsryggen når EL kommer.noen ganger blir jeg kvalm og får EL-slim også:-)

har du ikke noe av disse symp da kristine?

Skrevet

Jeg har ikm 2 jan. Ille lyst til å teste på nyttårsaften. Men blir sikkert alt for tidlig. VI har også brukt el test den mnd her !

Skrevet

Vi er i første prøve mnd.Har en fra før.Venter ikm 30.des.

Går å håper :-)

Skrevet

jo jeg hadde litt øm følelse over magen...men ikke murringer eller kvalm, men meret mer utflod....å el testen i går viste 2 streker, men den ene svakere enn den adnre, men såg at det var 2 der. Men om jeg har ikm ca 1 eller 2 januar, når ville dere testet? Vente til 1 uke over tiden?

Skrevet

1 uke overtiden ???? Herregud jeg tester dagen før ikm ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...