Gå til innhold

Hjemme alene på en lørdag =)


Lillegullogjeg

Anbefalte innlegg

Typen er ute på julebord ( og jeg blir så bekymra ) hehe...

 

Men what to do? jo , jeg skal vaske leiligheta og spise burger ;P

 

Hva skal dere i kveld ?

 

Burde nesten byne og ha helge treffer når menna er ute å drikker , hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner igjen det der.. jeg er også alene i kveld.. alle jeg kjenner skal på byen, typen drikker med masse kompiser..(jeg er hvertfall bekymra!)er jeg heldig så kan det hende jeg får tak i en person som vil være med meg ut også, edru da.. gøy... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

kjæresten min er på sånn julebord for gutta =) og ikke mange der som har kjæreste...mer bekymra ;P hehe ler...

 

var borte hos noen venner forrige helg som sku drikke, de mente jeg ikke sku bli kjedlig bare fordi jeg er gravid...

 

men så røyker de, da må jeg sitte evd vinduet, også vil de på byen så må jeg dra hjem.. ikke kjempe gøy liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm.. typen min spiller i band :P sku liksom spille inn cd i dag, men det endte opp med drikking istedenfor.. føles ikke heeelt trygt.. sitter med en vond følelse i magen liksom :P haff.. jeg forstår deg hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg dere må ha litt mer tillit til de gutta deres;) har det aldri vært dere som har vært ute og de har sittet hjemme? Det er godt for de også å henge litt med gutta og prate om gutteting. Nå kjenner jeg ikke typene deres, men jeg kjenner en del gutter og det er ikke så mye sjekking som man skulle tru på sånne happenings:) hvis det var det dere bekymret dere for da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er jo så sant som du sier :)...

 

men kjæresten min å jeg hakke hatt sex på 3 uker snart , hehe...

da blir man jo egstelig .. hehe... men han sa har jo klart meg i 19 år uten sex så et par uker går vel fint :)

 

gogutten min det =)

 

mer redd for de jentene som prøver seg på min kjekke kjæreste..huff huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har guttefest i dag og, mens jeg skal ha nattevakt!!! Æsj!!! Men er ikke bekymret, bare misunnelig på fyll og moro...Jaja, det er verdt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lite misunnelig på de som er fyllesjuke i morra =) hehehe...

 

De kan vri seg i smerte mens jeg er på shopping ;P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...