Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 barn og 1 på vei og stor kropp.. men har sex ca 1-3 ganger i uken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt fra hver dag til annenhver dag :) Har ingen barn da. Prøvere i lange tider men jeg er litt for stor til å få hjelp desverre.

Skrevet

har vel sex 4-5 ganger i uka.. altså en gang regner jeg som 1 dag, selvom vi kan ha sex 2-3 ganger om dagen innimellom:)

har ingen barn enda men er 22+5 på vei med en frisk liten babygutt:)

sexen har faktisk blitt bedre etter jeg ble gravid:)

Skrevet

kan jeg spørre hvor stor du er? jeg var 110 før jeg ble gravid, er nå 115, gått opp 5kg,

men syns det er fryktelig synd at mennesker som vil ha baby skal straffes pga vekt...og det må jo være en mulighet? skjønner at det er mer risiko med overvekt, vet jo det med meg selv.. men...

Skrevet

Klart du kan spørre :)

Er 180 cm høy og har ligget på jevnt 129-130 kg.. Veide meg idag tidlig og har gått ned til 126,3!!! Woohoooo :) Har begynt på Reductil da.. Tror det funker litt iallefall :)

Ja det er utrolig synd at noen av oss store skal straffes for det, men men.. Har lært meg å leve med det nå. Prøve å gå ned til 105 på egenhånd før vi får hjelp :)

Skrevet

jeg var nesten 107 kg, men gikk ned 10 kg... ble gravid da jeg var 96-97 kg å gikk opp 4 kg,men raste ned 5 kg igjen da jeg begynte å kasteopp hver dag:s men jeg bor ikke sammen med typen enda, men når vi er hos hverandre blir det ganske så mye til tider, typen sier det han også at lysten min har "steget" siden jeg ble gravid.. men mange sier de får mindre lyst eller at de ikke vil i det heletatt...er jeg helt alene om å ha mere lyst eller? bare lurer=0) for de som vil svare på det ja, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...