Gå til innhold

Føler på meg at det er tvillinger.. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min tredje, og av en eller annen grunn føler jeg det er tvillinger...

I motsetning til i de to andre svangerskapene har jeg ikke blødd noen ting, og jeg føler meg både større og kvalmere denne gangen. Men ikke sånn sykt dårlig, så det kan nok egentlig forklares med at jeg har det så "stressende" med to barn fra før at jeg blir kvalmere og trøttere pga liten mulighet til å slappe av...

Men jeg vet ikke, tenk om det skulle vært to!! Hadde vært ltt gøy også! Skal ikke på UL før i feb. men lurer på om jordmor kanskje evt. kan høre to hjertelyder når jeg skal der i beg. av januar...

Skrevet

er gravid med nr 3 og er helt sikker på at det er to:) men det har eg vert 1 gang og 2 gang også:) og da har det bare vert en:) blir spennende å se om du har rett da:)

Skrevet

jeg drømmer om at det er to – selv om jeg egentlig vet jeg ikke har kapasitet til det (men det som kommer, kommer til å gå bra)...

Har ønsket meg barn en lang stund nå, og da fikk jeg plutselig lyst på to! Bare fordi jeg hadde så lyst på barn... Jeg fikk også veldi tidlig kvalme, og merker at magen er større, og fikk positiv test ganske tidlig. Men tror egentlig realistisk det er en :)

Skrevet

Jeg er også på vei med nr tre! Og vært dobbelt så kvalm og dobbelt så trett enn de to andre gangene. men jeg tror det kommer av , som deg over, at jeg får mindre søvn pga to barn som er krevende fra før av. De får meg ikke til å slappe av akkurat, de drar i meg ialle retninger.

Har aldri blødd så mye som nå heller. Derfor skal jeg på Ul tirsdag, 9 uker på vei, ble henvist av min fastlege pga alle blødningene, det kan jo være tegn på at noe er galt.......

Lykke til dere over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...