Beibi2014:) Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Hei. Jeg var på GU for noen uker siden. Tok innvendig UL og celle prøve. Gynekologen sa at alt så veldig bra ut. det jeg lurer på er om gynekologen kan se at alt er bra ved en så kort undersøkelse? Jeg har også hatt en SA nå og er derfor litt bekymret for å fortsette prøvingen. Må bare lufte litt tanker, dette er litt frustrerende..... Ingen rundt meg vet at vi er prøvere, vi ønsker å vente med å si noe siden vi allerede opplever litt press. Vi har store familier, som synes det er helt naturlig å få mange barn. Derfor tenkte jeg at det kunne være lurt å bruke bim til å dele mine tanker... ( dette ble litt rotete på en litt dårlig dag....)
GuttemammaTilTo Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 hei. jeg forstår absolutt hva du mener med å føle press, så jeg kan forstå at dere velger å ikke si noe særlig enda. leit å høre at du hadde en sa, men det beviser at dere har muligheten til å bli gravid og at du har eggløsning:-) jeg kan bare vise til min egen erfaring. jeg var hos privat gu da vi begynte prøvingen i 06, fikk beskjed om at alt var greit og det var det hele. (jeg hadde også tatt celleprøve og innvendig ul da.) vi prøvde i god tro enda jeg visste at jeg hadde uregelmessige og lange sykluser (1-3mnd), men siden gynekologen sa at alt var greit så trodde ikke jeg det skulle være noe problem. det ville vise seg at dette ikke var enkelt, men jeg ble faktisk på mirakuløst vis gravid etter 18mnd da det tilfeldigvis viste seg at jeg hadde hatt en mnd med "normal" syklus. nå har vi en velskapt sønn på 15mnd. Vi prøver på nr 2 og har på nytt gått ett år uten å bli gravide, legen sier hormonprøvene mine var fine, men jeg skal på nytt til gu, denne gangen på sykehuset! så det blir begynnende utredning her tenker jeg, eller pergo tabletter (noe jeg håper på da også legen mente det kunne hjelpe oss). det jeg i grunn vil frem til er at om du føler at noe ikke hel stemmer, så er det greit å sjekke en gang til:-) masse lykke til med prøvingen! 2010 blir nok et lykkelig år! :-D
Beibi2014:) Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2009 Hei. Tusen takk for positivt svar. Godt å ikke være alene:) Jeg tror jeg legger for mye press på meg selv og stresser med det. Har en veldig regelmessig syklus og en på 2,5 år. Tror jeg skal gi meg selv en pause i julen, så takler jeg kanskje babypresset fra alle andre litt bedre. Håper at vi begge kan starte nyåret med en vellykket pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå