tromsøjenta Skrevet 19. desember 2009 #1 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei alle! Nå nærmer det seg jul med stormskritt. Her i huset har juleforberedelsene nærmest vært ikke-eksisterende. Jeg har denne uken fått kjøpt noen julegaver. Nå i helga står julevasken for tur. Vi har stort hus... Må ta det litt etter litt. Jeg er glad i å bake og til vanlig baker jeg kanskje fem sorter til jul. I år blir det èn enkel sort til oss og noen fruktkaker som blir julegaver (for å slippe å leite etter noe annet...) Men jul blir det uansett:-) Og vi gleder oss til ei rolig feiring med et spennende nytt år i vente:-)) Dette er forhåpentligvis og sannsynligvis den siste jula vår uten barn. Jula har vært en stor påminner om at vi ikke har det vi ønsker oss mest, i alle de årene vi har prøvd å bli gravid. I år er jeg/vi på god vei til å få vårt høyeste ønske oppfylt og jeg kjenner at det gir meg ro i hjertet. Jeg er i dag 14+5 og er lettet over å være kommet så langt. Det kjennes som ganske sikkert at dette skal gå bra. Kvalmen har denne uka vært mindre intens, selv om den fortsatt er tilstedeværende nesten hele tiden. Jeg kan i alle fall bevege meg litt og nærme meg kjøleskapet uten å kaste opp... Men jeg skal nok holde den ut omså til i juni, bare det resulterer i en helt egen baby:-) Jeg håper dere andre er i rimelig grei form og slipper flere komplikasjoner! Lykkelig glad klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141155732-manner-meg-opp-til-julevasken/
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 19. desember 2009 #2 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei:) Jeg sliter også med kvalmen. Var sikker på at jeg hadde fått omgangssjuken, men er sannelig ikke sikker jeg. Den vil liksom ikke gi seg så kanskje svangerskapskvalmen er veldig intens ennå.... Ja, ja det vil jo vise seg etterhvert Selv er jeg nå 11+3 og kjenner at nærvene slipper sakte men sikkert, gleder meg til 2010 for da vil det føles mye bedre når jeg fortsatt går gravid Her er det lite med vasking, har rett og slett ikke overskudd til det. Skal feire juleaften hos svigers så er ikke så nøye med vasken da Jeg er ferdig med julegavene for lenge siden (visste jo at formen ikke kom til å være bra dersom jeg skulle bli gravid....) så det har jeg sluppet å tenke på. Snuppa har vært en del syk i en drøy uke nå så all min energi har gått med til henner og å være litt sosial med min mann. 2010 blir et spennende år med mange flotte sliterbabyer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141155732-manner-meg-opp-til-julevasken/#findComment-141155885
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. desember 2009 #3 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei jenter :-) Jeg er så frisk og rask at jeg nesten skammer meg... Og vi fikk oss vaskehjelp i høst som har tatt en runde her før jul, så jeg slipper å stresse med husarbeid. I kveld begynner jeg å finne fram pynt og duker, og i morgen skal treet på plass. Gleder meg å se det glitrer i øynene til lille Even(tyret) når han får se det :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141155732-manner-meg-opp-til-julevasken/#findComment-141155920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå