Gå til innhold

Tør jeg å tro på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt veldig uregelmessig syklus de siste månedene. Noen ganger 28 dager, andre ganger 32 dager. Jeg vet at jeg skulle ha fått mensen i en av disse dagene i uka som har gått, men ingenting har dukket opp.

Sto opp i dag tidlig, og tok en graviditetstest. Den viste klart og tydelig to streker = GRAVID!

Nå sitter jeg her da, alene hjemme, og hundrevis av tanker farer gjennom hodet på meg. Tester kan jo vise negativt resultat noen ganger, selv om man er gravid. Kan testen vise positivt resultat, om man ikke er gravid også??

Jeg håper så indelig at dette resultatet er riktig, men vet liksom ikke om jeg tør å håpe enda....!

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er som sagt hjemme alene, og vil ikke ringe samboeren min og ta dette over telefon. Gleder meg til han kommer hjem senere idag:) Ville bare få "snakket" med noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!:D For en fin førjulsgave!:D

Den er nok ikke falsk, det er veeeldig sjelden den viser falsk positiv.

Kos deg masse fremover!:D *StjelerLittBabystøv*

Skrevet

Tusen takk:)

Å herregud!! Jeg er helt satt ut her jeg nå...!! Tenk at jeg er gravid:) JEG liksom... det skjer jo alle andre, men ikke meg...:) Men nå har det endelig skjedd!!

Skrevet

Utrolig følelse!!:) Er slik at man nesten ikke tror det:) Men, det er sant!! Du skal bli mamma!!:D

Når er menstermin da?:) August/september?:)

Skrevet

gratulerer du ER GRAVID!!!

uten tvil! :-D

om man tar en graviditetstest og den viser positiv, så er den ikke falsk positiv, men om man begynner å blø rett etterpå så har man fremdeles blitt gravid men mistet med en gang. håper det svarer litt på det du lurte på :-)

ikke bekymre deg! du skal bli mamma!!

lykke til i svangerskapet og kos dere som nygraverte!

(vi er mange her inne som har sykluser på 30-50 dager og enda mer så du er heldig som kun har et slingringsmonn på 4 dager) :)

Skrevet

ÅH så gøy:D Lykke til med spiren og den voksende magen ;)

Skrevet

Nå kan jeg endelig slippe jubelen løs:) Juuhuuu!!

Tok som sagt den ene testen på lørdag morgen, som viste positiv. Tok en test fra billig-tester.no i går ettermiddag, og den viste også positiv. På morgenen idag, tok jeg en Clear blue-test, med ukesindikator, og den viste GRAVID 3 + :)))

Jeg skal bli mamma!!:)

Skrevet

gratulerer såååååååååååååå mye!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))

Skrevet

Gratulerer så masseog nyt den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer såååååååååå masse:):) Fin førjulsgave:):):) Lykke til i svangerskapet ella_85

Skrevet

Koseliiiig julegave da. Prøv og hold tett i noen dager til da og server din kjære nyheten på julaften morran. Det ville jeg ha gjort.

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

Jeg har allerede sagt det til samboeren min, klarte ikke holde tett om det da:))hehe... Jeg vil egentlig bare skrike det ut til hele verden også, men skal prøve å beherske meg litt.

Vi skal ha foreldrene mine på besøk lille julaften, så spørs nok om vi ikke må si det til dem. Sambo sine foreldre kommer på julaften, så da får nok de vite det!!

Jeg er såå glad, hipp hurra:))

Håper det klaffer for alle dere andre snart også, dette er en herlig følelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...