Gå til innhold

Jeg ble skamklipt av frisøren i går!

Anbefalte innlegg

Har tykt, halvlangt hår. Vi ble enige om at hun skulle gradere/"lette" det litt mot ansiktet. Før jeg visste ordet hadde kun klipt meg helt kort! Kjempekort i nakken og på sidene, helt for jævlig, Jeg ser ut som en guttunge. Jeg burde kanskje fulgt bedre med hva hun drev på med, men jeg så det egentlig ikke før helt mot slutten pga at hun hadde tatt masse av håret i kliper etc. Og så var det for sent. Har forsøkt å vaske håret og ordne det selv, men jeg ser helt for ille ut. Blir ikke med på et eneste julebilde i år, det er helt sikekrt!

Er så fortvilet, det kommer til å ta flere måneder før jeg ser sånn noenlunde ut. Hva skal jeg gjøre? Er vel ikke noen vits i å klage (og jeg får uansett ikke håret mitt tilbake igjen).

Fortsetter under...

Slapp av. Det er bare hår. Få i deg masse b-vitaminer så vokser det 2 cm i mndn. Gå å be hu fikse det. Da blir det jo kortere, men da slipper du å føle deg som en gutt.

Hilsen ei som har vært skamklipt ørten ganger.

Du skal klage, og du skal ha tilbake pengene og si tydelig ifra hva du mener.

Jeg klipte meg i sommer, og jeg ba om å "ta tuppene"... hun klipte MASSE! Jeg fikk det ike i strikk engang, og det presiserte jeg at var viktig ifb jobb! Men neida... så nå har jeg ikke klipt meg siden, stoler ikke på noen! Jeg sa til henne at det var altfor kort, men hun bare rufsa det litt til og sa " du sa du ville ha en forandring"... men det sa jeg faktisk aldri! Jeg liker ikke forandrninger, jeg vil ha håret sånn som JEG vil ha det!

Annonse

hadde ikke betalt ,jeg opplevde det samme en gang ,og har ikke vært hois frisøren mere:-(

Jeg hadde langt hår ned til livet ganske tykkt .Jeg skulle ha litt gradering,plutselig tok hun og klippet tvers over ved ørene.Fy faen å sinna jeg blei.Sjefen hennes kom å sa hun var lærling,men i helvete man skal bli spurt først om er greit at en lærling klipper eller.Jeg slapp å betale.Ja det vokser ut igjen ,men man føler det ikke sånn når man ikke er fornøyd.

Ta ølgjær i juce eller melk hver dag smaker dritt men hjelper veldig :-)

Jod, gkunne kanskje ha fulgt bedre med. Men så lenge jeg ikke har noe speil bak meg er det vanskelig å vite hvor kort hun klippet det bak.

Igjen, jeg vet at håret vokser ut igjen. Det er ikke poenget her.

HI

Annonse

Hun spurte ikke, men jeg sa at jeg ikke var fornøyd. Hun bare blaåste av meg og påsto at det ikke var tatt noe særlig av lengden. Nei, det er jo noen fjoner i nakken enda, som hun ikke barberte vekk.

Jeg betalte likevel, desverre. Orket liksom ikke å lage noe oppstyr med masse folk til stede.

HI

Skjønner deg godt. :)

Er så utrolig irriterende når folk sier: slapp av det er hår, det vokser ut igjen. Alle vet det er hår og alle vet det vokser ut igjen, er alikevel kjempe kjipt når sånt skjer og det tar faktisk tid før det vokser ut igjen. Er det i tillegg klippet i forskjellige lengder tar det lang tid før håret blir slik du ville ha det.

De aller fleste kvinner bruker tid på håret sitt og har man en dårlig hår dag så føler man seg ikke helt på topp. Har man da en dårlig hår dag i flere mnd for at håret må vokse ut så blir man fortvilet.

Selv har jeg alltid hatt lyst på langt hår, men sliter litt med å få det langt uten at det blir slitt. Hadde spart og spart i lang tid før jeg endleig syns det begynte å bli langt nok. Var innom frisøren og skulle stusse kantene, sa helt tydelig at jeg ville beholde lengden. Hun klippet litt og spurte om jeg ville gradere det litt da jeg har ganske mye fall i håret, hun pekte og viste hvordan hun skulle klippe. Joda, det var greit sa jeg. Da hun har alt håret bak og klipper ser jeg ingen ting og før jeg får sukk for meg har hun tatt over 30 cm av lengden. Var helt sjokket. Da jeg i tillegg har mye fall så krøllet alt håret seg oppover og jeg så helt grusom ut.

Begynte å gråte så fort jeg kom i bilen og gråt hver gang jeg så meg i speilet i 2 dager etterpå. Er nok noen som mener at jeg overreagerer men jeg var skikkelig lei meg og sint. Tok laaaaaaaaaaaang tid før jeg turte å gå til frisør igjen, men da møtte jeg en hyggelig jente som gjorde akkurat som jeg sa.

Er nå 2 år siden dette skjedde men det har ennå ikke blitt like langt igjen.

Føler med deg HI, spesielt nå rett før jul. Sender deg trøste klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...