Gå til innhold

Grisete gravid-spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi har truffet nå på tredje forsøk :-) Jeg har ikke fått mensen, og i dag viste testen svakt positivt. MEN jeg har hele uken hatt brun utflod, aldri rødt og aldri mye, bare litt sånn at jeg har trodd at mensen har vært på vei. Har jo hørt at det er normalt, men er det det? Jeg har i tillegg hatt veldig lavt folatnivå og har nettopp begynt å ta tilskudd. Har også latent lavt stoffskifte, og jeg er jo redd for at noe av dette kan føre til at det ikke sitter så godt fast der inne. Har også kjent stikking i livmoren, som sikkert er festesmerter, jeg håper ihvertfall det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

det er normalt med små blødninger (og evnt litt utflod heelt i starten), i følge bøkene i alle fall.

Og viser testen positivt er det nok positivt..prøv å ta en ny på morgenen så er du helt sikker :). I forrige svangerskap viste testen min også veldig svakt positivt-tegn, men det stod i "bruksanvisningen" at så lenge den viser positivt er den det. :-) og det var den!!

akkurat det med lavt stoffskifte lurer jeg også på: har nettopp begynt med tabeletter for dette (kun 25mg), en har du hørt at den lille kanskje ikke sitter like godt fast der inne hvis man har lavt stoffskifte ? Håper ikke det.... jeg har forholdt meg helt rolig mtp tidlig legetime for dette.. kanskje jeg burde få en time fort...

Starter på uke 8 nå...

Skrevet

Jeg har hatt endel brun utflod som kommer og går.. Er nå i min tiende uke. Tror det er ganske normalt.. Jeg har vært på to tidlige UL og alt har vært fint med den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...