mamma til gutta boys! Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg klarer ikke spise lengre.. jeg er kvalm hele tiden.. jeg er utrolig sulten men kaster opp bare av tanken. Nå er det 4 år siden sist jeg var slik så jeg husker ikke hva jeg gjorde den gangen Blir kjempe glad for tips til hva jeg kan gjøre altså!
millie+2klumper Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Afipran kvalmestilliende. >Jeg fikk det av legen min i dag. Fantastisk!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 farris med litt eplejuice.. får ikke i meg så mye jeg heller pga den kvalmen, men jeg spyr ikke.. men merket faktisk at de dagene jge klarer å spise ofte men lite er jeg mye mindre kvalm..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Afipran her og.. funker med en gang.. helt herlig..2stk ommorran før jeg går på jobb,null kvalme resten av dagen.. utroooolig godt
mamma til gutta boys! Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2009 det får man bare på resept eller? jeg er mest kvalm på kvelden og om natta jeg da, kjennes ut som jeg har vært ute på ei skikkelig fyllekule eller noe.. alt går rundt huff..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 ja får det bare på resept.. bare si til legen du er mye kvalm det og hør om du kan få prøve Afipran.. den er helt genial.. den har reddet meg
Ruttetutt ヅ Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Jeg ble helt kvitt kvalmen med sea band. Helt fantastisk! :-)
mamma til gutta boys! Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2009 Takk for tips!! Jeg ringte legevakten i stad, faktisk og skal dit snart så får jeg nok resept på noe : ) kanskje jeg skal prøve sea band også, ja.. villig til å prøve ALT!! Jeg vil snart spise igjen..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 håper du får noe så du blirkvitt kvalmen.. unner ingen den... masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå