malin_lotta Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 bruker dere og kjenne stikninger i eggstokker etter el er ferdig? og nederst i magen? bare jeg som håper for mye sikkert. vært veldig dårlig form den siste uken, trøtt,sovner på sofaen..der er ikke likt meg. og vanvetti kvalm i dag.. regner med jeg kan teste i romjula.like før nyttår. men har egentlig ikke troen denne mnd eller. jeg er sån at jeg kjenner symptomer tidlig. i 2 forige sv.skap kjente jeg at jeg ble gravid, er det dermed sakt at jeg kommer til og kjennne det nå også da? mest sannsynlig kanskje?
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Da jeg var gravid, kjente jeg verk i den ene eggstokken før IKM. Faktisk så mye, at da jeg testet positivt, var jeg overbevist om at det var sv.skap utenfor livmor, noe det heldigvis ikke var.
jlille Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har kjent stikkinger.. og så har mensen kommet.. den kom på onsdag.. er så deprimert
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 bedre lykke neste gang!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 jeg er ferdig med EL nå eller iløpet av natta/imorgen.og mgen er oppblåst der nede,det klør i brystene og det stikker litt der nede lysken kanskje..
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg hadde det når jeg var gravid =) Når har du ikm da? Jeg har 2 jan ... leeeeeeeenge til ! Vil jo begynne å teste nååååååååååååå
malin_lotta Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2009 har ikm de 1 januar..så jeg starter vel året med den fæle tanta.. har vært punktlig de 3 siste mnd, hver mnd den 1, ca kl 14 får jeg mensen:P så det blir kanskje ikke noe fin start på året:/ kjente sting i lysken i dag da..har man det rundt el da? kan ikke kom på at jeg har hatt det før. den kvalmen er sterk ialfall, må helst sitte i ro . men det kan også være omgangen på tur.føles tung i lysken:P skulle ikke tenke på dette denne mnd meeeen,vanskelig og la være. leeeeenge til jeg kan teste,sukk
malin_lotta Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2009 jille skjønner du er deppa, kjenner meg ijen:(
malin_lotta Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2009 OK.SPENNENDE:) håper den ikke kommer. da blir det en trist start på året. i des nå,er det 1 år siden vi begynte og prøve. i dag har jeg kjent stikkninger i den andre eggstokken og lysken.og rare smerter i bekkenet.men bekkenet er ikke godt og si.har plager med det uansett likevel. men intense smertre, som sting akti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå