Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Det gikk fint hele dagen. for jeg glemte det helt, men da jeg la meg kom jeg plutselig på det og det ble med ett fryktelig trist og tårene trillet...... Den lille spiren hadde jo satt seg i egglederen min i mars/april i år og derfor endte det hele ganske dramatisk... men det gikk jo bra med meg..... Så nå er 1. termindag passert. Neste termindag er 23.02.2010...... huff......... Det gjør så vondt langt inni hjerterota.........
Gjest Kristin'83 Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hei kjære deg Jeg vet så ALTFOR godt hvordan du har det Jeg husker at jeg svarte deg i april da du hadde exu'en din. Jeg svarte fordi at jeg da gikk gjennom nesten det samme som deg. Dvs min exu blødde ut selv da, så jeg slapp operasjon. Vi hadde termin nesten samtidig. Jeg skulle hatt termin i morgen Rett etter din ma fikk jeg en ny exu. Denne blødde også ut selv. Termin skulle vært 13. mars 10. Og rundt om din sa tidlige sa fikk jeg exu nr 3. Termin da skulle vært 2. aug. 10. Denne gangen blødde det ikke ut selv, og exu + høyre eggleder ble fjernet 3. des. Jeg har hele tiden lest innlegg her inne, og iom du vi er max uheldige du og jeg, så har jeg lest dine innlegg. (Føler liksom at jeg kjenner deg litt...) Men det har vært ekstremt mye dette året, så jeg har ikke vært særlig aktiv på skrivefronten... Jeg har bare "poddet" litt i mitt stille sinn Ingenting jeg sier kan hjelpe deg nå, men du skal vite at jeg vet hvordan du har det i disse dager. Gjør alt hva du kan for å nyte julen, og kos deg med datteren din!! Krysser ALT for at vi begge er gravide (på rett plass!) innen neste termindato Masse lykke til, og GOD JUL!!
Lillypia Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Trist å høre:( Vet også så alt for godt hvordan du har det...dette har vært et grusomt år for meg, på mange måter. Og har vært gjennom tre termindatoer fra april til oktober, litt verre for hver gang...... først en sa(uke 5), så en ma(uke 12) og en senabort i uke 19. Heldigvis var jeg blitt gravid igjen innen den siste termindatoen! Jeg håper og tror 2010 blir året for deg, og selv om ingenting da blir glemt, så blir det litt lettere å leve med likevel! Ønsker deg all mulig hell og lykke! *klem*
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 Tusen takk for gode ord begge to! Det varmer..... Jeg skjønner at jeg ikke sitter alene i denne abort-båten og jeg håper for oss alle at vi snart er gravide igjen på rett plass og med frisk og fin spire:) 3 exu er jo helt sinnsykt belastende og senabort i uke 19 kan jeg bare tenke meg hvor vondt er....... varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå