Gå til innhold

Har det sååå fint..

linn_olsen

Anbefalte innlegg

INgen smerter, kun en liten stikking i livmoren i ny og ne, og litt øm i puppene men gud så heldig jeg er, var samme med min første. Jeg hadde 9 mnd uten sure oppstøt, kvalme, hovne bein og alt annet.. Så jeg satser på en reprise denne gangen å, og det virker lovende :)) Nå begynner jeg å kjenne livmoren, og det er så spennende, er mye mer opmerksom på hva som skjer, hvordan er ditt svangerskap?

Fortsetter under...

Her har endelig alt begynnt å roe seg ned, mangler bare energien jeg nå så er alt til normalen. Det var veldig mye menslignende smerter de 8 første ukene. Jeg har ikke noen barn fra før og viste ikke hva som var "vanlig" eller ikke så jeg ble ganske stresset av vontene. Men alt er bra nå heldig vis...

Første gave kom i går fra min mor :) med en liten bamse, dyne og sparkebukse.. hellan dussen altså :o) så nå har vi ordnet en baby boks til å samle ting i. Kommer nok til å gå bananas etter jul tenker jeg :o)

Har lest at man kan kjenne livmoren rundt uke 12 så jeg får holde ut i to uker til :o) har ikke kjent noe enda hvertfall :o) men vet jo heller ikke helt hva man skal kjenne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...