snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 18. desember 2009 #1 Del Skrevet 18. desember 2009 Da jenta mi ble født i 96, var hun 3290 g og 53 cm.....Laaaang og slank. Under sv.skapet var hun slapp, jeg kjente ingen bevegelser. Var på ultralyd 10-15 ganger pga dette....Da fødselen startet tok d 16 min fra første ri til hun var født...Styrtfødsel...Babyen min var veldig slapp, hun var blekrosa i huden, lav kropstemperatur ( iskald), livløs, jeg var sikker på at hun var død, men hjertet slo sterkt. Det tok ett døgn å få opp kroppstemperaturen hennes. Legene sa at alt var bra med henne, hun fikk ingen varig men etter dette... Da vi kom hjem fra sykehuset ante jeg at d var noe var galt. Jeg snakket med helsesøster flere ganger, men hun gjorde ingenting for å hjelpe meg... Da Jenta mi var 8 år ble hun sendt til utredning pga hun lå langt etter gjevnaldrende unger. Da fikk hun diagnosen "Lettere psykiskutviklingshemmet". Jeg var da gravid igjen å jordmora mi tok kontakt men sykehuset for å finne ut hva som skjedde meg min første jente, vi fikk da vite at det var en morkakesvikt, hun fikk lite oksygen under sv.skapet, derfor var hun så slapp. Sykehuset holdt dette hemmelig for meg, men jeg vet ikke hvorfor....I dag er jenta mi 13 år, men mentalt er hun 5-6 år..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141152250-morkakesvikt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå