Gå til innhold

Er det bare meg som ikke merker noe til symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 5-7 uker på vei, venter på nøyaktig datering fra legen til uka :)

Men siden jeg testet positivt, har jeg hatt null tegn til symptomer!

Eneste jeg merker er at jeg tisser oftere, magen er oppblåst, kanskje litt hodepine innimellom, men det har jeg jo titt og ofte til vanlig også.. Så det er ikke godt å si! Jeg skal vel egentlig ikke klage, hvis det er mange her som er kvalme og kaster opp osv.. Men jeg blir jo litt småbekymra om alt er i orden!

Flere som ikke merker at de er gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg bare hadd ETT tegn ville jeg vært super gla, ønsker meg masse symptomer til jul jeg, kansje jeg slipper å være så bekymret hele tiden. eneste som skjer meg er at jeg har blødninger alt fra litt til store klumper, er 7+6 i dag har vært på to ul, alt var bra, var i vei på ul i går får å egentli bekrefte SA men nei da der lå den.

så alle som klager over symptomene sine kan sende de til meg, tar gjerne dobbelt opp, da vet jeg at alt er bra i allefall:)

Skrevet

Enig med dere, skulle gjerne hatt et symptom eller to, slik jeg hadde i de forrige svangerskapene. Er i 6. uke nå, og føler meg bare litt mer trøtt enn tidligere - men det kan jo skyldes mye å gjøre og mørke dager også.

Håper alt er bra der inn selv om vi ikke kjenner så mye, så lenge det er liv er vi jo bare heldige som ikke sliter:)

Skrevet

Ingen spesielle gravidsymptomer her heller. Er i uke 6. Er trøtt på ettermiddagene, men det var jeg før jeg ble gravid også, eneste jeg kan forbinde med at jeg er gravid i det hele tatt er at brystvortene er bittelitt ømme, ellers ingenting! Litt småbekymret, men, men.. godt å høre at det er flere med meg.

Skrevet

Har også hatt det sånn. Er 6+0 idag, og nå har puppene blitt ømme. Men ellers ingenting. Man sier jo at det er like normalt å merke lite som mye. Men jeg er enig med deg. Man blir lett bekymret når man ikke kjenner noe til denne ferske graviditeten. Lykke til videre!

Skrevet

Er 9+5 i dag jeg, og føler meg ikke gravid i det hele tatt!! :-) Ingen symptomer, annet enn kanskje bittelitt mer trøtt enn vanlig.. Ingen kvalme, ingen stikkinger i livmora i det hele tatt. Var på ul for 4 dager siden, da jeg var redd det ikke var noe liv pga dette, men alt stod helt fint til :-)

Skrevet

Veldig fint å lese at det er andre som merker svært lite! :) Man blir kanskje litt paranoid av å lese om alle som er kvalme og trøtte og alt det der! selv har jeg kun hatt litt ømme pupper og må opp og tisse om natten. Ingen kvalme, ingen stikkinger og ikke spesielt trøtt! Er rundt uke 6-7 nå! :)

Skrevet

Samme her. Går i min sjette uke, og kjenner fint lite symptomer, annet enn som dere andre beskriver, mer trøtt (sover mye), litt ømme bryster og tisser oftere, samt hodepine i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...