Gå til innhold

Meninger takk! Klarer ikke å få bestemt meg :S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville valgt Emma Isabelle :)

♥Nemi♥: Hvorfor syns du Emma Isabelle blir litt ''overkill''? Selvfølgelig skal du få lov til å syns at Emma Isabel er finest, men skjønner ikke helt hvorfor det ble dét :-P

Annonse

Emma Isabel er best. :o)

Emma Isabelle syns jeg ikke noe om. Høres ut som Isa-bjelle om man uttaler hele greia og skal man ikke uttale e-en syns jeg det er dumt å ha den der, pluss at hele navnet blir veldig langt.

Takk for svar ! :) Egentlig alltid likt Isabel best, men har begynt å like Isabelle bedre og bedre i det siste også..

Ang. uttale uttales de jo likt. Isabelle er vel et fransk navn, og der er det vel noe sånn at de ikke uttaler e'en på slutten av et ord eller noe.. Kan ikke fransk, men mente at de skrev Chloé for å ''markere'' et man skal uttale den siste e'en, og ikke kun Chlo. Samme ved navnet Zoé.

Noen skriver navnet Isabellé, og da tror jeg man uttaler hele; Isabelle, ikke Isabell.

Anyone else? :)

• 1 måned senere...

Jeg syns Emma Isabelle var flott! Men ikke Isabelle uten e - Isabell! Når jeg myser på skjermen leser jeg isbil:) Dessuten er Isabelle flott, akkurat fordi det har den franske tvisten. Og siden Emma er såpass kort går det greit...Syns nå jeg da:)

Tvi tvi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...