junior&vesl@ Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 ...men er "redd" for at man er "for gammel"... Altså frykter at man ikke skal orke ett barn til...? Jeg ser mange flotte voksne damer som får barn og klarer dette med bravur!! Jeg er slett ikke imot at voksne damer får barn. Jeg var 27 og 30år da jeg fikk mine 2, men så kommer lysten smygende på den litte "attpåklatten" Jeg blir 36 i 2010. (ingen alder). Jeg innrømmer at jeg syntes det er slitsomt med små barn og at jeg setter pris på min voksen tid. Men likevel er jeg sååå babysjuk...og jeg satt på skoleavslutning til junior i går og var så rørt og stolt av gutten min. Og ønsker bare å sette flere slike fine barn til verden... Dette er vel bare ett hjertesukk. Men vet at hvis jeg vil så vil pappa`n... Det er fordelen/ulempen med å ha en mann som er 5 år yngre hehe
Gummelillan Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Har tre selv og synes det er et ganske så perfekt antall for egen del ;-) Fikk første da jeg var 30 og siste da jeg var 36 (fylte 37 samme år). Så synes IKKE 36 er for gammelt for unger. Og selv om du er over babyperioden, har du jo fortsatt unger på barneskolen? Babyer ER slitsomt i perioder. Men du og du hvor mye glede det gir også. Og de store vil jo kunne være til god hjelp også. Så mitt råd dersom lysten er stor nok er å gå for det. Tror ingen angrer på de barna man har fått - heller på de man ikke fikk...
Ronja65 Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Enig med gummis.. Selv fikk jeg nr 4 når jeg var 41 år, og hadde i helgen besøk av en lykkelig høygravid venninne på 46...:-). I min barselgruppe så var vi tre mødrer over 40:-) Så nå har jeg barn som har flyttet hjemmefra og en liten en i barnehagen... Min lille attpåklatt, gir så mye glede så henne angerer jeg aldrig. Men for meg er fire barn nok.. så det blir ingen flere:-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 36 er absolutt i gammelt for å få flere barn:) Selv fikk jeg mitt første som 22 åring, nr to som 37 år og nr tre var jeg 41,5 år! Har også lyst på fler, men når jeg er 44 nå og pappan 4 år eldre så blir det neppe fler på oss. OGså jeg syns babytiden var fryktelig slitsom, og er glad jeg er over "det verste" nå. Lillemor er blitt 2,5 år og i full gang med å kutte ut bleien. En meget selvstendig liten dame. Storebror på 7 og 2 klassegutt er også en meget selvstendig gutt. Storesøster bor desverre ikke hjemme lenger:( Hun flyttet hjemmefra for flere år siden og er etablert med mann og to barn selv. LAAAAANGT unna oss desverre. Så det er bare å "hive seg rundt" og få flere for deg som bare er 36!! Lykke til:)
vilja Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Synes ikke du skal la alderen din være avgjørende i alle fall. Det er da ikke så gammelt. Jeg fikk første da jeg var 35, så ved 37 0g 39, og nå ser det ut til å bli en til når jeg er 41. Ja, det er slitsomt, men synes ikke vi sliter mer enn det venninnene mine som fikk barn for ti år siden gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå