Gjest Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Her har jeg kjøpt dyre flotte ulltøfler som lillegull NEKTER å bruke..hehe.. Så her går det i ullsokker med antiskli.
Mor Løvehjerte Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Lurte på et samme da vesla begynte i bhg, men de bruker strømpebukse og sokker med eller uten antiskli hele gjengen.
Makko med to små gutter Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Barnehagen vil gjenre ha det, men mini er jo konstant fuktig på beina når han går med tøfler. Jeg har sluttet å ta de på, og barnehagen er ikke gira nok til å sette de på de heller. Han har strømpebukse uten antiskli, han har lært seg hvilke gulv han kan løpe på...
herola Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2009 Takk for svar, ikke lett å skrive rett - tøFler mente jeg ;-) Hun er ikke vant til tøfler, så får satse på at det er greit for bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 På kalde dager bruker hun tøflene fra Name It (skinnetterligning med myk såle som man ikke sklir på) - billige og bra.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 sønnen min bruker skinntøffler,de virker greie å ha påhttp://www.barnegarderoben.no/Default.asp?catID=1190&ItemID=5359
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Tøfler fra Nøstebarn, evt sokker med antiskli. Spørs hva de tar på henne i bhg etter å ha vært ute/etter soving. Har bedre feste med tøflene, men ikke alltid hun vil ha de på selv...
Dægern døtte Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Her bruker vi mokasiner, sokker med myk skinnsåler
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 vesla mi bruker skinntøfler, kjøpt på tinyzone.dk. Superfornøyd med disse!
temine Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Her går det i elgskinnstøfler med ullfòr. Har brukt de fra han var ca 4 mnd, og har nå kjøpt en str over som ligger å venter, da hans første begynner å bli litt utslitte. De er så gode, varme og myke. Bruker de på bena ute i vogna og, for sokker blir bare plukket av. http://www.naturskinn.no Han har også ett par kule, designsko i skinn, men det er mer utesko egentlig. Bruker de innimellom da, han kommer jo drassende med skoene og vil ha de på.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Vi har brukt ShooShoos og er kjempe fornøyde. Eldstemann må ha nye tøfler nå og vi synes det er så dumt at de ikke finst i større størrelser. http://www.shooshoosusa.com/ - Soft Soled Leather Baby Shoes Obs! Dyr porto. Kjøpte nylig to par for tilsammen 28 dollar og betalte vel med porto rundt 60
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 Hvis sommerens borrelås-sandaler er store nok så anbefaler jeg dette. De er luftige og gode å gå i hvis det ikke er golv-kaldt i barnehagen. Barna blir fort varme i beina av å springe rundt og disse sitter godt på foten. Minstemann bruker sokker med skinnsåle i divers motiver som vi kjøper på H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå