Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg kjøpt dyre flotte ulltøfler som lillegull NEKTER å bruke..hehe.. Så her går det i ullsokker med antiskli.

Skrevet

Lurte på et samme da vesla begynte i bhg, men de bruker strømpebukse og sokker med eller uten antiskli hele gjengen.

Skrevet

Barnehagen vil gjenre ha det, men mini er jo konstant fuktig på beina når han går med tøfler. Jeg har sluttet å ta de på, og barnehagen er ikke gira nok til å sette de på de heller. Han har strømpebukse uten antiskli, han har lært seg hvilke gulv han kan løpe på...

Skrevet

Takk for svar, ikke lett å skrive rett - tøFler mente jeg ;-)

Hun er ikke vant til tøfler, så får satse på at det er greit for bhg.

Skrevet

På kalde dager bruker hun tøflene fra Name It (skinnetterligning med myk såle som man ikke sklir på) - billige og bra.

Skrevet

Tøfler fra Nøstebarn, evt sokker med antiskli. Spørs hva de tar på henne i bhg etter å ha vært ute/etter soving. Har bedre feste med tøflene, men ikke alltid hun vil ha de på selv...

Skrevet

Her bruker vi mokasiner, sokker med myk skinnsåler

Skrevet

vesla mi bruker skinntøfler, kjøpt på tinyzone.dk. Superfornøyd med disse!

Skrevet

Her går det i elgskinnstøfler med ullfòr. Har brukt de fra han var ca 4 mnd, og har nå kjøpt en str over som ligger å venter, da hans første begynner å bli litt utslitte. De er så gode, varme og myke. Bruker de på bena ute i vogna og, for sokker blir bare plukket av.

http://www.naturskinn.no

Han har også ett par kule, designsko i skinn, men det er mer utesko egentlig. Bruker de innimellom da, han kommer jo drassende med skoene og vil ha de på.

Skrevet

Vi har brukt ShooShoos og er kjempe fornøyde. Eldstemann må ha nye tøfler nå og vi synes det er så dumt at de ikke finst i større størrelser.

http://www.shooshoosusa.com/ - Soft Soled Leather Baby Shoes :)

Obs! Dyr porto. Kjøpte nylig to par for tilsammen 28 dollar og betalte vel med porto rundt 60

Skrevet

Hvis sommerens borrelås-sandaler er store nok så anbefaler jeg dette. De er luftige og gode å gå i hvis det ikke er golv-kaldt i barnehagen. Barna blir fort varme i beina av å springe rundt og disse sitter godt på foten. Minstemann bruker sokker med skinnsåle i divers motiver som vi kjøper på H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...