Gå til innhold

Uke 50-jentene hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange rare tanker i hodet, litt småuggen i magen og lurer på om det er mensen som er underveis.. Merker at det ikke er så lenge til testdag - på selveste lillejulaften.. Ikke bare-bare for psyken, denne ventinga.. Håper vi ikke har rett i dårlige antagelser, og at julegavene våre blir større enn vanlig dette året!

hei jenter=)jeg ruger på to eskimoer jeg da...og skal teste på tirsdag den 22 .Bittelille julaften`=)hihi

Humm....hva skal jeg si..føler meg litt annerledes nå enn alle de andre gangen jeg har vært ruger..men klarer ikke sette fingeren på det sånn nøyaktig.. bare føler meg litt annerledes..det kan jo oxo være forde jeg ikke tenker så masse på det denne gangen..jeg lever helt normalt og er ikke så redd for meg selv som alle de andre rugeperiodene.

ellers har jeg hatt et par dager nå med litt kvalme og føler meg sliten og trøtt.

bittelitt ømme pupper og bittelitt murringer/stikkninger nede i magen.

jaja..nå er det bare vente og se=)

Lykke til damer=)håper det blir mange koselige julegaver her...tror jeg skal tisse på maaaange gravidtester hvis jeg er gravid og pakke inn de og gi til de aller nærmeste...hehehe...neida..men hehe..jeg har så mange tanker på hvordan jeg skal fortelle mine at vi endelig etter snart 7 år skal ha baby...

oioi,,nå dagdrømmer jeg litt igjen...må jo først og fremst teste og se om det blir positivt da...HÅPER!!!!!

ønsker alle en kjempe fin fredagskveld...nå blir det x-factor finale=)

Jeg skal teste om akkurat en uke - 1.juledag... Må inrømme at jeg ikke har noen symptomer på noe som helst.... Det er i grunn greit at det er julestri, for da er det så mye som skjer! ;o) Slipper å tenke på spiren hele tiden... Men klarer ikke helt å la være å lure...

Håper vi alle lykkes! Da blir det en jul man aldri kommer til å glemme!!!

Hei!

Det går greit her. Jeg skal teste 22. desember..altså tirsdag...veldig spent. Har hatt tre/fire dager nå hvor jeg har hatt skikkelig vondt i magen (dårlig i magen/luft osv). Har begynt å bli litt bedre nå da. Synes jeg har menslignende kramper liksom, og vondt i korsryggen innimellom. Kjenner sikkert veeeeeldig etter nå da :-P

Annonse

Ikke så bra. Begynte å blø litt i løpet av dagen - så nå er vel løpet kjørt? Skikkelig deppa her vi sitter...og den forbaskede jula nærmer seg.. skal på riksen og ta blodprøve i morgen tidlig da. Det skal man visst uansett. Så lei meg!

Er det noen av dere andre som blør? Eller har erfaring med dette??

Lykke til med testinga alle sammen!!

Klem

Å, dette var IKKE moro å lese, mipmip... HÅPER, HÅPER, HÅPER at blødningene ikke betyr noe som helst.. Skjønner VELDIG godt at du er lei deg!!! Hva skal man si... Jeg krysser fingre for deg imorra, og håper det går bra likevel!

Her er det ingen store ting som skjer.. Jeg venter og venter..

STOR klem fra meg til deg!!

Jeg begynte å blø og testa negativt på julaften.....så da var det over for denne gang.. Ingen egg på frys... Men, dette er første gang - så jeg har vel egentlig ikke lov å bli altfor skuffa... Men, det var ingen god julaften....

(Hvor lenge må man vente på nytt forsøk.....?)

Men - gratulerer så masse til dere som det klaffet for!!!!!!!!! :o) Kos dere med svangerskapet! Det blir supert!!!!

Fortsatt god jul!

testet negativ på dag14(22 DES) negativ på dag 15 og dag 17 men har ikke fått noen blødning enda..har heller ikke no tegn til det..Humm..rart.

Men jeg sluttet medesiner på dag 17 for de sa i porsgrunn at hvis jeg ikke hadde no positiv test på dag 16 så kunne jeg slutte med progynova og crinone på dagen.men det er jo så rart at jeg ikke har tegn i det hele tatt til at mensen skal komme............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...