Fru K Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 7 + 6. I forrige uke da jeg var 6 + 4 var jeg på UL som viste et bankende lite hjerte :-) Etter dette har jeg hatt litt brunlig utflod, til og fra. Det kommer ikke hver dag, men (unnskyld uttrykket) det renner skikkelig når det først kommer. Har ikke kommet noe på 4 dager nå. Er det noen som har erfaring med dette?? Er så bekymret og lurer på om jeg burde ta en ny UL for å undersøke om alt er bra.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 hesann du:) vil fortelle deg min historie jeg:) jeg er 7+6 i dag var på tilig ul 6+6 da så jeg et bankende hjerte, 2 dager etter bynte jeg å blø eller sånn som du sier brunlig utflod myyye. dro til legen 7+3 og det var slik fortsatt, hun sjekket og alt var ok, den dagen bynte jeg å få rosa utflod å plutselig gikk det over til mørk blødning blødde masse, fram til i går så kontaktet jeg en gynekolog, inn på ul igjen var sikker på at dette var over å. mn nei da der lå det en liten krabot å hjerte slo, etter ul ble jeg roligere men så igjen kommer det mere brundt med klumper, snakket med legen å han sa jeg skulle bare roe ned jeg hadde jo akkurat sett at babyn hadde det bra:) ble prøvd sånn får å finne hjerte uten på etter klumpen kom å hjerte ble funnet så her har det vært brun utflod til store blødninger men alt er bra. kommer fortsatt brun utflod her å så klart er jo kjempe bekymret ennda men prøver å roe meg ned, har nylig vært gjennom en SA også dette var på september, da bynte alt bare som en skikkelig mens med masse klumper. tror det er litt normalt å bynne å blø når dem har vært oppi å rotet der blodkar er så tynne å lett blødene. tror du kan slappe av, men hvis du er bekymret og redd snakk med en lege du:) det er det eneste som kan roe en ned. lykke til Fru K:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå