Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #26 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har barnehagebarn og har ikke dette hengende i hus... Og de feste har hørt dette diktet, men var jo ikke det som var poenget her. Det var at en mor ble rørt og takknemlig over å få en slik gave og det syns jeg selv er veldig flott. Ingen selvfølge at alle får slike gaver selv om de har barn i brnehagen.
AussieAnette Skrevet 20. desember 2009 #27 Skrevet 20. desember 2009 Hmm.. tenke for meg selv at for noen damer som begynner å grine av sånt. Leste diktet inni meg og det var kjempeflott, men ikke gråtepotensiale tenkte jeg.. Men så skulle jeg lese det høyt for min samboer og så plutselig rant tårene og stemmen ble grøtete.. Herlig dikt
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 20. desember 2009 #28 Skrevet 20. desember 2009 jeg hadde ikke lest diktet før jeg fikk det fra barnehagen..... og uansett om jeg hadde det, så hadde jeg blitt rørt.. nå er det reelt.... datteren min vokser opp alt for fort........ og dette var en liten påminner.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå