Gå til innhold

Hvor store er deres småtroll på cca 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 4 og en halv mnd, og for 14 dager siden veide han 7790kg og var 66,5cm lang. Syns det er artig å se hva andre veier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi var akkurat tre mnd på tirsdag, og veide da 5710, og var 62,5 cm. vet ikke om dette er mye jeg? hun uker allrede 68 i klær, for hun er så lang i ryggen.

andre?

Skrevet

Vesla var 66 cm og 7260g om jeg ikke husker helt feil. Hun er 4 mnd nå :-)

Skrevet

mini er nå 8270g og 67cm (på 5mnd kontrollen) på 4mnd kontrollen var han 7800g og 65cm.

Skrevet

Gutten vår var 6550 og 63,5 cm da det var 5 dager til han fylte 4 mnd.

Skrevet

Vi hadde ikke 4 mndskontroll, men ved 3 mnd var han 64 cm og 6,8 kg og ved 5 mnd var han 71 cm og 8 kg.

Skrevet

Hun var 8.3 kg og 65 cm på 4-mndkontrollen. God og rund. :o)

Skrevet

Lillemor var 6010 g og 61 cm da hun var 4 mnd.

Skrevet

vi var på helsestasjonen i dag. lille vennen her er 4 mnd på mandag, veier 5425 gram og er 55,5 cm. han er født 3 mnd for tidlig..ser at han er litt mindre for alderen,men er jo en grunn til det da;) men har ikke sett han ved siden av en som er 4 mnd,og en som er 1 mnd(han er 1 mnd fra termin dato)

Skrevet

Vi var på helsestasjonen i dag vi også. Lilletulla var 5780g og 64,5cm lang. Så hun er fortsatt lang og slank. Ligger ganske langt nede på kurvene, så nå skal vi se om det hjelper med litt grøt. Men hun følger sin egen kurve kjempeflott og er blid og fornøyd, så hs var ikke bekymret. :)

Skrevet

snart 5 mnd(26des)

6090 g

62 cm

Skrevet

Min gutt et 4 mnd og en uke, han veide 7620g i går, lenden er jeg ikke sikker på, men nærmere 70 cm tenker jeg, var 65,5 på 3 mnd kontrollen. Bruker 74 i klær allerede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...